Annons:
Etikettallmänt
Läst 2677 ggr
markazits
9/17/09, 8:49 PM

Näsvinge - fler hål?

Funderar på om jag skulle ta ett till hål i näsvingen, men surfar man så verkar det inte  vara speciellt vanligt om man vill ha en lite mer "söt" look. En liten sten i näsvingen och that's it.

Har en sten nu rätt högt på näsvingen och tänkte ta nästa längre ner och längre in på samma sida, så att man kan sätta in en liten ring där om man känner för det. Fast tanke nummer ett är att ha en diamant i vardera hålet. Tycker min enda sten är så diskret att en till inte skulle "skrika" för mycket.

De jag har sett på nätet har för det mesta gjort tvärtom: Den inre lite högre och den främre lite lägre på näsan.

Finns det någon anledning till att man inte ser dubbla näsvinge-piercingar så ofta? Kommer "krokarna" på insidan att trassla in i varandra så att de inte ligger still, blir smutsigare eller något annat?  Eller anses det bara inte snyggt av någon anledning???

Annons:
mandariiin
9/17/09, 8:54 PM
#1

det är nog vanligare än du tror :) tror bara inte att det har blivit en "populär" sak i sverige. vet ej varför.

Lia@mandariiin.com

markazits
9/17/09, 9:20 PM
#2

Det kanske är så… Att det bara inte råkat bli modernt här hemma. Av någon anledning.

regskylt
9/17/09, 10:50 PM
#3

min syster har/hade två på samma sida., jag själv funderar på det också faktiskt :)

men jag har ingen i näsvingen än. men jag har däremot septum

oblivionocean
9/18/09, 12:19 PM
#4

Jag har funderat på att göra det länge, har en i näsvingen. Men mitt hål sitter verkligen i mitten så jag har funderat om det verkligen ryms en brevid eller om jag måste göra om båda..

Julip
4/22/14, 5:47 PM
#5

Här är en till som också vill ha en dubbel ^^ gjorde min för nästan 3 veckor sen och älskar den. Smärtan var dock fruktansvärd och inget jag gärna gör om.. Vill dock ändå gärna ha en till. Ts, har du gjort dubbel näsvinge än? :) (har ju gått några år.. hehe)

Upp till toppen
Annons: