Annons:
Etikettböcker-och-tidningar
Läst 3214 ggr
[jenkass]
2007-12-03 17:56

Tatueringsbilder

Någon som vet vart man kan få tag i bildböcker, liknande dem som finns hos tatueraren? Hittar bara massa utländska sidor men det verkar mest bara vara faktaböcker.. :S

Annons:
Heda
2007-12-03 18:04
#1

ja du, det undrar jag med, man kanske skulle ta och fråga någon riktig tatuerare istället

AnneN
2007-12-03 18:32
#2

Finns massa tatueringstidningar att köpa i affärerna

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[jenkass]
2007-12-03 18:40
#3

#2 jo, fast det är ju mest artiklar i dom eller bilder på tatueringar som någon har tatuerat.. vill lixom ha sådana bilder som finns i pärmarna på studios, med bara själva motivet.

AnneN
2007-12-03 18:49
#4

Ideas Tattoo heter tidningen jag brukar köpa och i dem är det bilder som man hittar i studios ist för artiklar och bilder på sånt som någon redan har

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[jenkass]
2007-12-03 18:50
#5

#4 ja den är superbra!! men har den funnits länge? vet du hur ofta den kommer ut? har nummer 8 här hemma nämligen… och när jag läste i den så verkade det vara det numret som var den första att bli översatt till svenska, eller har jag fel?

AnneN
2007-12-03 18:57
#6

Ingen av de jag har är på svenska, bara engelska och en på tyska

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
mjioo
2007-12-04 00:24
#7

#3 pärmar går inte få tag på eftersom dem är där för att man ska kunna se hur duktiga de är på just den studion alltså bara grejer som de själva gjort ;) om du har tur så kanske nån vill sälja en pärm ifrån nån studio men varför inte gå runt tilll studior för att hitta motivet du vill ha för då vet ju också att dem är duktiga på just det! :)

[jenkass]
2007-12-04 08:38
#8

#7 jo men grejen är att jag vill ge min pojkvän en bra bilderbok… ;)

Upp till toppen
Annons: