Annons:
Etikettscarification-och-branding
Läst 2451 ggr
[GoodbyeLullaby]
10/7/13, 3:15 PM

Eran erfarenhet av scarification?

Är en sån där som måste testa allt och nu har jag blivit jättenyfiken på scarification. Cutting för att vara mer precis. Någon som har erfarenhet av den här typen av scarification? Tar gärna emot tips på ställen som utför detta. Gärna i Örebro eller nånstans i närheten. Har googlat flera ggr men hittar fasen inget.

Annons:
[PuffBuck]
10/10/13, 10:35 AM
#1

Jag har ingen erfarenhet av scarification, men jag har väl själv tänkt tanken. Vet bara ett ställe som gör det och det är detta: http://www.edskroppskonst.se/category/scarification/ och det finns dock i Göteborg 🤔

[sackum-blixt]
10/12/13, 10:02 AM
#2

Vet att Nemo Eklöf håller på med scarification i Örebro.

Och det där stället på vågen.India tror jag det heter?Har för mig att dom också gör scarification😃

Vet dock inte om dom är bra då jag inte sysslar med scarification😉

dyoxide
10/12/13, 3:34 PM
#3

India gör scarification ja c: dom la upp nån bild om det i alla fall, så antar det… "Scarification in the making", typ. Hör med dom kanske, finns på facebook c:

[GoodbyeLullaby]
10/13/13, 11:20 PM
#4

Ah men vad bra, då verkar det ju finnas att på tag på iaf! (: Ska kolla upp det.

Honestyisdead
10/17/13, 5:08 PM
#5

Min kompis gjorde precis en galen scarification på india! En hjärna över hela skalpen!! Har inte sett resultatet, antar att det fortfarande läker.

Upp till toppen
Annons: