Annons:
Etikettallmänt
Läst 969 ggr
djurflikkan
2014-04-11 22:17

kolla länken.

sökte runt på google då jag ska ta navelpiercing men är ändå osäker pågrund av att jag är ' mullig. '
å hittade en länk till hamsterpaj, å tycker det är hemskt att alla påstår att hon är för fet för att ta det å att det är äckligt på mulliga tjejer.

http://www.hamsterpaj.net/diskussionsforum/ungdom/haelsa_kropp_pubertet/navelpiercing-om-man-ar-tjock/sida_1.php

vad är eran åsikt om kommentarerna? och vad tycker ni om mulliga tjejer som skaffar det.

Annons:
djurflikkan
2014-04-11 22:19
#1

blev rent ut sagt förbannad när jag läste det för det är lite utav mobbning.

agneshak
2014-04-11 22:19
#2

Tycker det är tråkigt att kvinnors kroppar aldrig får vara bara sina egna, utan att andra hela tiden måste ha åsikter. Tycker inte du ska bry dig ett skit om vad andra tycker. Smycken är alltid fint och vill du ha en piercing är det KLART att du ska göra den!!! För du gör den ju ändå för din skull och ingen annans :)

_Charlie
2014-04-11 22:21
#3

Vad jag, eller någon annan, tycker om navelpiercing på en mullig mage har ingen som helst betydelse över huvud taget. Vill DU ha en navelpiercing spelar det ingen roll om du har 10 kilo eller 50 kilos övervikt. Hopp iväg och pierca naveln säkert och strunta i vad andra tycker.


[GalleonFang6126]
2014-04-12 14:42
#4

Fy vilka människor det finns. Man bestämmer över sin egen kropp! Jag har exempelvis pendlat lite i vikt och jag har trivts med navelpiercing i alla lägen. Så gå efter vad du själv tycker!

Nelley
2014-04-12 15:38
#5

Jag tycker faktiskt navelpiercing får en å se smalare ut😃

wingren
2014-04-15 00:52
#6

Blir äcklad av de idioter som kommenterat. Det är en människa dem skriver till, verkar inte som att de förstår det. Bu för dem.

Annons:
fuzzie
2014-04-15 07:20
#7

Jag förstår inte ens varför det sitter idioter bakom datorerna och "måste" kommentera om hur andra ser ut… De som sitter och gnäller och smutskastar andra har oftast en hel hög med problem själv som de bör göra något åt. Det är så jäkla lätt att säga skitsaker till andra bara för att man själv mår dåligt och jag tror knappast att dom hade mått bra av att få höra samma saker som dom själva satt och skrev… 😡

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

wingren
2014-04-15 15:09
#8

Hade varit så fruktansvärt roligt att åka hem till någon av idioterna och bara "hej det var mig du skrev … till, jag tänkte att jag skulle visa upp mig face to face för att du skulle få en chans att utveckla din åsikt." KAPOW!

Lilolizeit
2014-04-15 17:00
#9

Usch va hemska kommentarer! Tycker det är fruktansvärt att personen som frågar ska få såna svar. Ett tydligt tecken på de skeva idealen i samhället!

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Upp till toppen
Annons: