Annons:
Etikettpiercingar
Läst 3139 ggr
Elenih
4/17/14, 9:57 AM

Felplacerad tragus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Igår piercade jag tragus med pistol vilket kanske är väldigt dumt men har tagit alla mina hål i öronen med pistol och det har alltid gått bra. Tycker hursomhelst att den sitter för långt in, har sett på bilder att vissa har på ungefär samma ställe som jag. Men undrar om den blir ännu mer svårläkt då den sitter långt in?

elenihadjipetrou.blogg.se

Annons:
fuzzie
4/17/14, 10:15 AM
#1

Till att börja med så ska man aldrig pierca sig med pistol, det är bland det sämsta du kan göra mot din kropp! Därför är det heller inte konstigt att den blev felplacerad eftersom de inte styr hur smycket hamnar själv. Utan de skjuts ju inte med pistolen och den som håller pistolen får bara hoppas att de har riktat den rätt. 

Den ser ju ut att sitta väääldigt långt in och ju mer brosk den sitter i, desto längre tid kommer det ta för den att läka. Samt att pistolhål oftast är mer svårläkta än kanylhål, men du verkade ju inte ha några problem med dina förra hål så du kanske klarar dig den här gången med. Vem vet.

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Elenih
4/17/14, 10:24 AM
#2

Har gjorde en markering och jag borde väl sagt att jag vill ha den lite längre ut.. Har 5 vanliga hål i öronsnibbarna, en uppe i örat och så har jag haft en tragus på andra örat som läkte fint men drogs av under ett bråk

elenihadjipetrou.blogg.se

Honestyisdead
4/17/14, 4:29 PM
#3

Ajajaj! Tragus med pistol!! Snacka om klåpare som gjorde detta! Dessutom vet DU att det var dumt.

Ut med den och låt det läka. Gå sedan till en UTBILDAD piercare.

Elenih
4/17/14, 4:34 PM
#4

Varför ska jag ta ut den nu när den är där?

elenihadjipetrou.blogg.se

Honestyisdead
4/17/14, 4:36 PM
#5

Dålig placering och stor risk för infektioner. 

Vill du inte ha en snygg placering?  Få bästa möjliga läkning?

Elenih
4/17/14, 4:40 PM
#6

Vet att den sitter långt in men tycker ändå det ser bra ut. Blir den infekterad tar jag självklart ut den

elenihadjipetrou.blogg.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: