Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1030 ggr
erilas
2014-04-23 20:53

Pierca Dahlias!?

Någon som har gjort Dahlias? 😃är så sugen att göra men..
hört att de tar väldigt svår läkta och man ska nog tänka en gång till innan så man inte ångrar sig, för det lär ju inte bli så snyggt om man tar bort dom. Någon som har gjort, ge mig tips och berätta från egna erfarenheter. ciao! 🤪

Annons:
Julip
2014-04-24 22:32
#1

Det enda jag hört ang dahlias är att det är den minst vanliga munpiercingen.

Nymphadora
2014-04-25 11:20
#2

Jag har haft cheeks, men inte dahlias, men antar att läkningen är ganska liknande och jag rekommenderar det ärligt talat inte. Det är en JÄTTESVÅR process och det är ganska vanligt att det aldrig läker. Jag kämpade i nästan 1.5 år med mina, men de läkte aldrig och nu har jag ärr. Jag är okej med ärren och fick behålla smilgroparna (vilket var varför jag skaffade dem från början), så jag är nöjd med att ha tagit ur dem, men det var väldigt jobbigt att gå runt med rätt äckliga sår i ansiktet hela tiden. Det går liksom inte att gömma dem riktigt.

Vet som sagt inte om det är samma förutsättningar för dahlias, men så var min cheeks-erfarenhet iallafall. Sen har jag cyberbites (centered labret + medusa) som läkt utan några som helst problem, så jag är i övrigt ett fan av orala piercingar.

Upp till toppen
Annons: