Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1790 ggr
Cochon
6/12/14, 2:02 PM

OT - var köper ni era kläder?

Hej hej, lite OT men tror ändå att detta är det bra stället att fråga på. Många av oss som är intresserad av bodymods bruka också ha en ganska lik klädstil. Så jag undrar; var köper ni era kläder? :-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Afturelding
6/12/14, 2:22 PM
#1

Jag syr det mesta själv, men ibland slinker det ner klänningar från Sivletto. Köpte kläder på OdiumClothing ibland men de har ju gått i konkurs nyligen. Är jag i Stockholm så besöker jag alltid Beyond Retro också.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

fuzzie
6/12/14, 6:10 PM
#2

Hehe om du tänker att de flesta har typ en rockig/gothig/glamrockig/scene stil så passar jag dock inte in i den mallen. Skämtar 

Jag har en stil blandad av street/skate/hiphop/reggae/bohem hehe. Jag köper mina kläder på: Junkyard, Nelly, Madlady, Gina Tricot, Sheinside, osv osv. 😃

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Nelley
6/12/14, 6:24 PM
#3

Tänkte skriva junkyard och sheinside men det har ju fuzzie fått med redan… ;)

Cochon
6/12/14, 9:42 PM
#4

#2 Jo, precis! Det var den jag främst tänkte på. :-) tack tack allihopa! :-D Jag själv gillar Carlings kläder grymt mycket. ^^

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Nelley
6/12/14, 10:04 PM
#5

#4 Ja de har ju mycket snyggt..

[Tilde]
6/13/14, 5:27 PM
#6

Köper mycket på internet… Boohoo, Asos, Select Fashion, eBay.. xD Älskar mode, så jag har ingen alternativ stil direkt. 😛

Annons:
Cochon
6/13/14, 7:10 PM
#7

eBay? :-O jag som har alldeles för mycket fördummar kring den sajten, får man något av hållbar kvalité där? :-S

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[Tilde]
6/13/14, 7:11 PM
#8

#7 Beror på om du köper från Kina eller ej… 😉 Har köpt både från Hong Kong och England, osv… Engelska sidorna säljer fina kläder, men köper man från Asien är kvalitén inte densamma.

Cochon
6/13/14, 7:13 PM
#9

#8 Aha, haha, då gäller det att hålla ögonen öppna ju. ;-P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[john_anders88]
5/31/17, 6:18 AM
#10

Gammal tråd men kan rekommendera www.locolife.se som jagtycker har riktigt feta kläder och av grym kvalité.

sp0ngeb0b
5/31/17, 9:40 AM
#11

Jag köper inte så jätteofta nya kläder, försöker dra ner på det då jag tycker att det är rätt onödigt, särskilt eftersom jag redan har kläder så det räcker och blir över 😂

Men min stil är lite blandad, men för det mesta är det väl något mellanting av rock/metal och lite street/hiphop aktigt. Mer åt rockhållet dock. Älskar mycket av kläderna som Carlings säljer, och brukar även handla basic kläder på H&M. Gillar inte nätbutiker eftersom jag vill prova kläderna på först, är väldigt kräsen och orkar inte klydda med returer 🤐

[Bamse100]
6/22/17, 1:53 PM
#12

Köper vanliga kläder typ ofta i stan och köper då kläder som passar min piercing..

Upp till toppen
Annons: