Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1547 ggr
CupcakeGod
7/3/14, 11:16 PM

Hjälp med cover up motiv

Jag har längre funderat på att fixa mina fula tatueringar som jag gjorde när jag var 15 år gammal.

Så, motivet ska ha nånting att göra med resande. Jag har flyttat oerhört mycket genom åren. Mina vänner och familjemedlemmar brukar alltid säga att jag borde köpa en zigenare vagn så att jag aldrig behöver flytta igen. 

Jag tänkte faktiskt på att skissa ett gypsywagon-motiv, men det var bara för mycket för mig. 

Hjälp.

Annons:
Nymphadora
7/7/14, 3:21 PM
#1

Inte helt lätt att tipsa utan att veta önskad storlek, placering etc, men gypsietatueringar (och de där vagnarna) är GRYMT snygga. Om du själv är en duktig illustratör så gå loss med pennan efter att ha bildgooglat en massa, annars; presentera din idé på en seriös salong och låt din tatuerare skapa något unikt till dig! :)

leemland
7/8/14, 6:48 PM
#2

Säger som #1 ; placering storlek och vad som ska täckas behövs om man ska kunna ge dig ett bra förslag :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

CupcakeGod
7/8/14, 11:02 PM
#3

En hundtass som sitter på handleden, ungefär 4 cm lång och 3cm bred.

leemland
7/9/14, 8:30 AM
#4

En kompass eller kanske en kompassros .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: