Annons:
Etikettpiercingar
Läst 2490 ggr
Ellenfyrkant
7/21/14, 11:05 AM

Piercing Upplands-bro/ Örebro?

Förslag på bra piercingstudios i närheten av Upplands-bro? Högsta prio är korrekt, säker placering samt hygien. Jättetacksam för förslag! Vill med enkelhet röra mig med bil, ej centrala Sthlm.

Mvh Ellenfyrkant

Annons:
Ellenfyrkant
7/21/14, 11:07 AM
#1

Även Örebro av intresse!!

Mvh Ellenfyrkant

[Olärd]
7/21/14, 1:36 PM
#2

Big Slick Tattoo i Örebro har jag vart hos, tyvärr stängde India (de var bäst, gjorde mina bröstvårtor där) :S

http://www.bigslicktattoo.se/ Men helt klart nöjd överlag med Septum och navel - lite jargong har dem där inne, vana med att de flesta som kommer dit går att skämta med (så man är beredd om man är den känsliga typen).

Ellenfyrkant
7/21/14, 5:09 PM
#3

Det blev big slick tattoo ;)

Mvh Ellenfyrkant

Pepsie
7/22/14, 10:28 PM
#4

Nu har du ju redan gjort det antar jag. Men jag skulle nog i alla fall rekommendera Stanley i Kumla (utanför Örebro) framför. Jag piercade septum på Big Slick och det kändes som han inte riktigt hade full koll på vad han gjorde. Dessutom tycker jag inte det är någon trevlig stämning där. 

I Kumla piercade jag kinderna. Har varit tillbaka och bytt smycken på grund av svullnad osv ungefär 4-5 ggr. Detta kostade givetvis inget extra. Bra service, trevlig stämning och framförallt välutförda piercingar.

Djävlas

Upp till toppen
Annons: