Annons:
Etikettfrågor-och-svar
Läst 862 ggr
[Olärd]
8/1/14, 11:08 AM

Vilken läkpiercing är bäst för Labret?

Vill göra labret nu, skulle inte alls ha något mer i ansiktet efter Septum men efter Play Piercing där labret borde sitta så är jag ohyggligt sugen på labret ändå… (Kanske inte ens passar i det 😮)

Vilken av dessa är bäst som läkpiercing?

Annons:
Honestyisdead
8/3/14, 5:24 PM
#1

Stav är bäst vid läkning.

[Olärd]
8/4/14, 2:06 PM
#2

Okej tack :)

Ellenfyrkant
8/4/14, 5:26 PM
#3

Svarade också stav. Men tänk på att tala om att du tänkt ha ring senare, om du nu har det. Så att den inte hamnar väl långt från läppen.

Mvh Ellenfyrkant

[Olärd]
8/4/14, 8:14 PM
#4

Ah ja det kan ju vara bra att tänka på!

Zadeira
8/9/14, 3:59 PM
#5

Jag fick ring direkt eftersom det är ring jag alltid velat ha. Piercaren sa att eftersom den placeras annorlunda mot om jag hade velat ha stav så irriteras läkningen mindre om jag fick ring direkt.

 Hade jag velat ha stav hade den fått sitta väldigt mycket längre ner för att inte skava mot mitt tandkött, och därför ville jag inte heller ha den extra irritationen under läkningen att staven låg och skavde hela läkeprocessen.

Så jag skulle vilja säga att det beror på om du vill använda ring eller stav när det är läkt. Det kan piercaren hjälpa dig med. Många kan ju byta mellan ring och stav hur de vill när det väl är läkt, men jag kan det inte.

Hanna
8/9/14, 4:07 PM
#6

Jag fick en stav trots att jag "skulle" ha ring sen och ingen av dem har någonsin skavt. Använder båda lite hur som.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Annons:
[Olärd]
8/23/14, 4:24 PM
#7

Jag vill ju gärna använda hoop ring så det ser ut som en verical labret utan att ha det. Jag gillar verkligen min underläpp och därav vill jag ej köra riktig vertical. Jag borde kunna be om att få den placerad högt.

Upp till toppen
Annons: