Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1327 ggr
Juliastrom
9/2/14, 5:17 PM

Tjockisjullans nya piercing, naveln

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, man kan ha navelpiercing även om man är en tjockis, ja jag har bristningar och nej jag kommer nog inte visa min mage mycket iaf bara för att den har en söt liten diamant i naveln men jisses vad jag älskar den :D

Annons:
I want to belive
9/2/14, 5:24 PM
#1

Du kanske tycker du är tjock , men för många andra är du smal som en glasspinne ; P Googla fat girl så ska du se att du är långt ifrån tjock xD

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Juliastrom
9/2/14, 5:26 PM
#2

#1 Tack, men den där vinkeln är nog den bästa för min mage, jag är precis över gränsen för överviktig och har en hel del att ta i ;) Men jag är den jag är och är nöjd ändå =)

I want to belive
9/2/14, 5:27 PM
#3

Bara fint med tjejer med former ! Du ska vara stolt

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Honestyisdead
9/2/14, 5:46 PM
#4

Härligt att du struntar i idealen och visar din snygga mage och piercing :)

Westinan
9/2/14, 5:53 PM
#5

guud så fint!

rebeka
9/2/14, 9:54 PM
#6

Har själv funderat på det, men har tvekat just pågrund av att jag är lite knubbig, men nu blev jag himla sugen igen, är ju svinsnyggt!

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Annons:
Juliastrom
9/2/14, 10:23 PM
#7

Jag är supernöjd med den :D älskar den och att jag har börjat acceptera mig själv! =)

[EmmiieErixon]
9/2/14, 11:19 PM
#8

Såå snygg vill göra om min då jag tog för lite skinn :) BTW ÄLSKAR din tröja! 😎

Juliastrom
9/3/14, 12:00 AM
#9

#8 do it :D taaack, me toooo =D

Upp till toppen
Annons: