Annons:
Etiketttatueringar
Läst 913 ggr
Benjiibo
2014-09-30 23:21

TatueringsHJÄLP!

Verkligen dags nu för första tatuering helt sjukt! jag ska äntligen bli av med tatuerings oskuld kommer ta ca 6-8 timmar  med 2-3 sittningar men det kommer vara så värt och kommer självklart göra på det mest ondaste stället på revbenen! En vithövad kungsörn som är ett A4 stor, Redan nu på Torsdag  behöver tips! :D

Annons:
[Rödbull]1
2014-09-30 23:29
#1

Vad är det du behöver hjälp med..?

[Udoon]
2014-09-30 23:35
#2

var utsövd  och ät ordentligt innan, ta med dig nåt att äta på under tiden för att hålla blodsockret uppe.

Benjiibo
2014-10-01 00:26
#3

neej tänkte mest om det var något speciellt man ska tänka på! 

men det låter perfekt ska försöka överleva :)

frodie
2014-10-01 19:48
#4

Vilket sammanträffande, kom precis hem från studion själv. Nytatuerad över revben å ned till höftbenet. Kan säga att socker är skitbra att ha med sig, i form av cola, kakor, godis osv. Jag tillexempel låg å tuggade tuggummi som jag kunde bita lite i å tyckte det hjälpte då jag kunde fokusera på annat.. Kanske låter lite tokigt.

När du väl ligger där å känner nålarna så tänk på att resultatet blir kalasbra och att det onda är SÅ värt det i slutändan :) Maskinen som du kommer tampas med i några timmar kommer göra så du har en fin tatuering hela livet sedan. Lycka till!

[Tilde]
2014-10-02 10:28
#5

Ha med dricka och/eller något att äta (jag tyckte att karameller funkade jättebra). Ha kanske med en kompis eller musik för att få bort fokus från smärtan. 😛 Men det är inte en sååå hemsk smärta, alltså det gör såklart väldigt ont men det är ju värt varje sekund! Så det får man inte glömma 😃

Upp till toppen
Annons: