Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1873 ggr
Jessicahagstrom94
2014-09-30 23:57

Några tips?

Jag har ett stort ärr efter en operation längst ner på min rygg och skulle vilja göra så det syns mindre nu.. med en tatuering. Men jag kan inte komma på något snyggt att ha på ryggslutet? En tribal..? Tips? Har du tatuering där?

Annons:
Jessicahagstrom94
2014-10-01 00:20
#1

Och jo förresten, jag ska tatuera in min katts tassavtryck men jag vet inte vart.. vart skulle du ha en sån tatuering? Vet inte om jag ska lägga till hans namn också på nå vis. (Oskar)…

VildaVittra
2014-10-01 00:25
#2

Personligen så förstår jag inte varför man vill tatuera något som är knutet till en annan kultur som man inte har anknytning till, jag skulle istället i så fall tatuera något i kurbits eller liknande.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Rumblebee
2014-10-01 12:54
#3

Vad gäller ärret så skulle jag ha pratat med en tatuerare om det. Dom kan säkert hjälpa dig att komma på ett bra motiv. Är bara att tala om vad du gillar för saker och de kan säkert skissa upp något mer unikt åt dig. Tribal känns lite som en ungdoms grej som man oftast växer ifrån. Det gjorde i alla fall jag och 50% av mig ångrar tribal ödlan jag har på benet lite grann. Så tänk igenom noga om du verkligen vill ha en tribal där.

Jessicahagstrom94
2014-10-01 19:23
#4

#3 Ja det är sant.. växer nog ifrån att gilla sånt.

[Tilde]
2014-10-09 23:41
#5

Vad med blommor eller något annat fint som kan täcka ärret? :) Något som är klassiskt eller har en personlig betydelse hade jag satsat på - annat tröttnar man i de flesta fall på.

Tassavtrycken vore snyggt på skuldran, vid nyckelbenet eller på underarmen 🙂

Jessicahagstrom94
2014-10-09 23:44
#6

Blommor är inte min grej.. jag får klura på det där! :) vet inte vad som skulle ha någon betydelse heller som kan täcka det..

Vore riktigt fint på skuldran faktiskt! :D hade tänkt på överarmen annars typ..

Annons:
[Tilde]
2014-10-10 10:25
#7

Vad med ett skepp? Typ old school i stil med detta: http://www.freetattoodesigns.org/images/tattoo-gallery/old-school-ship-tattoo.jpg Eller ja, jag vet inte xD Men det finns massa fina motiv även om du inte gillar blommor :)

Jessicahagstrom94
2014-10-13 15:31
#8

#7 Haha ja jag får fundera på det :)

michelle_
2014-10-14 21:31
#9

Ja det där med tribal alltså.. gjorde min första tatuering på ryggen, en stooor tribal som jag rita själv och tyckte va coolast i världen. Ett år senare ville jag inte ha den och har skämts över den i över 10 år nu, har redan börjat att ta bort den med laser och skall sedan tatuera över den MEN det är ju som sagt en smaksak. Gör en tatuering du verkligen vill ha men du får även tänka på att den kommer sitta där resten av livet, även om man kan ta bort de men komma upp i otroligt höga summor med pengar och en smärta som är 10 ggr värre än när man väl gjorde tatueringen. Men lycka till, gör något som beskriver dig eller som betyder mycket för dig, då kommer det bli bäst och du kan va stolt livet ut 😉

Jessicahagstrom94
2014-10-14 21:51
#10

Trist att det blev så :/ jag ska fundera noga innan.

Upp till toppen
Annons: