Annons:
Etiketttatueringar
Läst 848 ggr
pillan71
2014-10-21 16:11

Gamla tatueringar- håller de på att blekna eller

Hej, ni som har äldre tatueringar, mer än 5 år, tycker ni att de har hållit sig skarpa eller börjar de bli oskarpa? Ni som har skarpa, var och vem har tatuerat er? Har en tatuering som är jättesnygg men som en annan tatuerare sa att han tyckte att den inte var så skarp som den borde vara med tanke på att den bara är 3 år gammal. En annan tatuering jag har är fortfarande skarp och den är 7 år gammal. Eftersom jag tänkte tatuera mig igen och kanske hos samma tatuerare så har jag funderat över detta, personen kanske är skicklig men tatueringarna som personen gör kanske inte håller så bra.

Annons:
[Rödbull]1
2014-10-21 18:26
#1

Är tatueraren i fråga skicklig så blir det per automatik en bra tatuering. Sen är det din kropp, så du har betydligt bättre koll än tatueraren på hur utsatt din tatuering blir för diverse.

Just saying.

pillan71
2014-10-22 12:57
#2

Jag tar hand om mina tatueringar och utsätter dem inte för sol. Hur gamla är dina tatueringar Rödbull? Har de börjat blekna eller är de lika skarpa som när du gjorde dem?

[Rödbull]1
2014-10-22 13:40
#3

Min tatuering, singular än så länge, har inte så bra förutsättningar, så den kunde ha sett bättre ut!

Jag råkar ha psoriasis, som har varit en mindre katastrof efter tatueringstillfället. Kan möjligen återkomma när det faktiskt ser ut som en tatuering ;)

Upp till toppen
Annons: