Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1846 ggr
tashiie
11/8/14, 4:16 PM

Tatuering på fingret !

Hej alla!

Jag har funderar ett tag nu på att tatuera mig på fingret! Men vet att det kan slitas ut fort och sånt men jag är bered att fylla i om det skulle va så :)

Har ni några tatueringar på fingret? :) Skulle va kul och se och era erfarenheter om hur ont det gjorde för just dig och om du har fyllt i din :)

Tack! 😃

Annons:
punkmusic
11/9/14, 5:06 PM
#1

Följer

Bjallstal
11/10/14, 11:13 AM
#2

Min bästa kompis fick en fingertatuering av mig i julklapp för några år sedan. Enligt henne gjorde det riktigt ont, men var lätt värt det. Speciellt eftersom den inte är särskilt stor. Hon har Benson skrivit längs med sidan av fingret. Visst det slits, speciellt eftersom hon rider mycket och jobbar i stall, men inte så farligt som vi trodde att det skulle bli

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

rustik charm-Kristina
11/20/14, 9:14 AM
#3

Vill oxå så följer👍😁

Stay true stay you

Cochon
11/20/14, 9:55 AM
#4

Tassavtryck

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

n00bArtWork
11/23/14, 1:18 AM
#5

En polare gjorde sitt födelseår på fingrarna och tyvärr så försvann 8an rätt snabbt

tashiie
11/24/14, 12:18 PM
#6

tack för alla svar!

Annons:
MoaHermansson
11/24/14, 7:10 PM
#7

Jag tycker det är fint att ha en liten text på engelska, asså inte typ på fingrarna utan emellan :)


[Olivialundborg]
11/26/14, 3:20 AM
#8

Mina har inte slitits jätte mycket men eftersom de är så liten yta och går så otroligt fort så är de enkelt att fylla i oftare än andra tatueringar :)

Upp till toppen
Annons: