Annons:
Etikettpiercingar
Läst 9922 ggr
MoaHermansson
11/24/14, 7:08 PM

smärta navelpiercing

Hur ont gör det att ta navelpiercing tycker ni? jag vet att alla känner olika men vill ändå veta ungefär. Vilken av era piercingar gjorde ondast?


Annons:
ennycc
11/24/14, 8:22 PM
#1

Lite, helt okej. Gjorde lika ont att ta navelpiercing som att ta i öronsnibbarna med pistol tycker jag. Den ondaste piercingen jag gjort är nog den i brosket på örat

Cochon
11/25/14, 10:01 AM
#2

Ja, eftersom du stället frågan så. :P Jag kan berätta att det är naveln var den smärtsammaste piercingen jag har gjort, utav mina 11 stycken piercingar.Utan tvekan, brosket är mycket mindre smärtsamt. :P MEN jag har aldrig träffat på någon som håller med mig, så tror bara att det är jag som har en skum navel. :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

MoaHermansson
11/25/14, 3:36 PM
#3

okej, har också tatt i brosket men tyckte knappt att det kändes.


n00bArtWork
11/25/14, 5:53 PM
#4

Jag har Septum, båda börstvårtorna, naveln och labret (sen massa krimskrams i öronen)

Bröstvårtorna gjorde ondast, eller ja vänster gjorde ondast.

Navel och öronsnibbar kändes minst..

Jag blev till och med chockad över att naveln kändes så lite, helt plötsligt kom nålen bara upp igenom skinnet och så…. jaha va det allt? ^^

tashiie
11/25/14, 7:07 PM
#5

#2 Jag är som dig haha! ingen som tycker att den gjorde speciellt ont, jag tyckte det gjorde så sjukt jävla ont haha

Har brosk piercing  tyckte att navel gjorde mycket ondare.

Cochon
11/25/14, 7:27 PM
#6

#5 Haha, äntligen! 🥳 Brosket är ingenting jämfört med naveln. :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
[Tilde]
11/27/14, 3:21 PM
#7

Jag har själv ingen navelpiercing, men min syster piercade naveln när hon var i övre tonåren och hon är världens mes vad gäller sånt, så det borde inte vara så farligt 😉

Candela
12/23/14, 3:10 PM
#8

Jag tänker att smärtan känns i några sekunder, och alltså är överkomligt. Det man ska fundera mer över när man väljer en plats för piercing är hur svårläkt den är, om den kommer sitta på ett ställe där den skaver osv.

Frosstis
12/29/14, 3:24 PM
#9

Det var som #4 beskrev. Smärtan varade i typ en sekund, sen bultade det lite. Gör ju ont när de läker också. Jag tog min 14e januari och nu nästan ett år senare gör det fortfarande ont till o från. Vet inte varför.

Upp till toppen
Annons: