Annons:
Etikettbilder
Läst 2805 ggr
FreddieFairlane
2014-12-02 00:14

Request: Bilder, svala, hals.

Tjo, vill ha bilder på svalor tatuerade på halsen i FÄRG :)
Ska göra en i början av Januari troligtvis, men kan inte bestämma mig riktigt för vilken storlek, vilken färg, hur fet/smal svalan ska va osv. Det ända jag vet är att jag vill ha den på halsen och att den ska va i färg :)
Så länka gärna massa bilder :)

(för övrigt så har jag tatueringar på exempelvis händerna, så moralpratet kan ni ta med någon annan för jag är väl medveten om hur en del människor ser på tatueringar)

Annons:
Cochon
2014-12-02 21:08
#1

Sätter ett tassavtryck. ^^

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

komkoma
2014-12-04 19:42
#2

läste bara hals och tatuering, hoppades på en massa bilder men icke! Får la googla lite annars kan jag inte tänka på något annat haha

rebeka
2014-12-08 08:01
#3

Jag föreslår att söka på tumblr, där finns det mesta :) Jag letar alltid där för inspiration, både för tatueringar och annat. 🙂

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

FreddieFairlane
2014-12-12 09:22
#4

#3 de är svårt o hitta på tumblr tycker jag. För då blir det "antingen eller". Alltså en bild på en tatuerad svala var som helst på kroppen, en bild på en tatuerad hals utan svala. Osv.

Det är inte så många som taggar sina bilder med #SwallowNeckTattooOldSchoolStyle ;)

rebeka
2014-12-13 09:20
#5

#4 Haha, ja det har du nog rätt i. Det är kanske inte det vanligaste motivet :)

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Annons:
FreddieFairlane
2014-12-18 17:20
#7

#6 Ja ungefär, men redan sett alla google bilder men inte hittat riktigt så som jag vill ha det.

Surpan
2014-12-18 20:13
#8

#7 Jag förstår 🙂

/Surpan

Glorious
2014-12-18 21:22
#9

den här modellen o färgläggningen på en svala tycker jag är fin, förutom cirkel runtom dårå.

Upp till toppen
Annons: