Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1520 ggr
[Miiika]
2015-03-04 13:09

Första gången!

Har precis bokat tid för att tatuera mig! Lite nervös…

Ska bli en liten tatuering på insidan av underarmen, lite ovanför handleden. Gör det ont där?

Annons:
[Tilde]
2015-03-04 14:28
#1

Jag skulle säga att den gör ont överallt men mindre ont på vissa  ställen. Har inte tatuerat underarmen så kan inte säga exakt men det ska nog gå bra :) Det är ju en smärta man klarar av. Inget att vara nervös för (det gör ju ondare om man spänner sig)! 🙂

neasfotografier
2015-03-04 16:39
#2

Jag tatuerade en text på underarmen för snart 2 månader sen och det är lite som #1 säger att det känns ju var man än tatuerar sig.
Men om jag jämför underarmen med revbenen så gjorde det inte alls lika ont.
Slappna bara av så är det snabbt färdigt ska du se 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

nypisnina
2015-03-06 13:25
#3

Jag har en tatuering på insidan av av handleden och en liten bit in på underarmen och det gjorde inte det minsta ont.
Alla är olika så det är svårt att säga, men jag tycker att man tål mycket smärta - särskilt om det kommer något bra av det.
Jag har inte tyckt att någon av mina tatueringar har gjort ont alls men ska tatuera sidan av långfingret nästa vecka - då kommer jag nog tycka annorlunda, kan inte tänka mig att det kommer kännas skönt på nåt sätt.. 🙂

[Miiika]
2015-03-06 13:45
#4

Det ska bli spännande och jag tror att jag kommer känna mig duktig när de är gjort:-p

[Miiika]
2015-03-09 13:18
#5

Nu är den gjord! Är supernöjd! Diamond tattoo i Kalmar👍

nypisnina
2015-03-09 15:48
#6

Å, vad kul! Gjorde det ont? Bild? 🙂

Annons:
[Miiika]
2015-03-10 10:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Det gjorde ju inte alls ont! Jag blev värsta chockad och smilade upp mot pojkvännen som var med som moraliskt stöd :) Det kändes typ som en myra som kröp över armen - man blir ju verkligen sugen på att göra fler nu när man vet att det inte gjorde ont!

neasfotografier
2015-03-10 11:08
#8

#7
Väldigt fin!
Men det är inte smärtfritt på hela kroppen, tyvärr 😉👍
Förstår dig dock, har tre själv och även om 1 av dem gjorde förbannat ont så ville/vill jag ha fler ändå 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[Miiika]
2015-03-10 11:12
#9

Nej, det är klart :) Men om jag ska göra fler så tänker jag mig kanske mina framtida barns namn, då tänkte jag att man kunde skriva deras namn i samma stil, som i den här, ovanför hjärtanen eller om man gör någon ranka eller något :)

neasfotografier
2015-03-10 11:26
#10

#9
Det skulle nog bli väldigt fint 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

nypisnina
2015-03-10 11:28
#11

Å så söt den var! Det är som en drog så fattar precis!! 😃Roligt!!

[Miiika]
2015-03-10 13:14
#12

Tack :-) Så roligt att höra positiva tankar om den! Min mamma blev riktigt rörd när jag visade den igår. Och det känns verkligen bra :-)

Upp till toppen
Annons: