Annons:
Etikettfrågor-och-svar
Läst 2588 ggr
Sofie Olsson
4/10/15, 2:55 PM

Seriösa piercare i Värmland?

Funderar på vilken studio man bör gå till för att få en bra,  passionerad,  erfaren piercare i Värmlands trakten? Mina andra piercingar är utförda av Eddie i Göteborg men det är lite väl långt bort. Någon som har koll?

Annons:
Hanna
4/19/15, 8:54 PM
#1

Rekommenderar Madicken på Pierced hearts and curiosities. Ligger i Karlstad.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Ellenfyrkant
4/19/15, 9:40 PM
#2

#1 Nedlagt

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
4/19/15, 9:44 PM
#3

Jag har gjort en Tungpiercing på Big slick i Örebro. Slarvig (läs obefintlig) skötselinfo etc. Men jag upplevde piercaren som erfaren. Rent & fräscht. Det var det viktiga för mig. Så jag är nöjd med mitt besök där, men hade antagligen inte varit om det var min första piercing. Har hört gott om studion i Karlskoga, dit åker antagligen jag för nästa. Avråder från tattoo i Arvika samt Mogs tattoo i Filipstad.

Mvh Ellenfyrkant

Hanna
4/19/15, 10:11 PM
#4

#2 Va? Sedan när? Det skrevs på Facebooksidan senast för två dagar sedan.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Ellenfyrkant
4/19/15, 10:31 PM
#5

#4 Jaha, trodde hon hunnit lägga ned då hon för några månader sedan uttalat sig om att hon håller på att avveckla. Men då kanske det snurrar ett litet tag till. :)

Mvh Ellenfyrkant

Hanna
4/19/15, 11:11 PM
#6

#5 Okej, vad tråkigt. Det var just den studion då så att du inte tänker på gamla?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Annons:
Ellenfyrkant
4/20/15, 8:53 PM
#7

#5 Ja, det var efter att jag varit där själv. :) på nya

Mvh Ellenfyrkant

[AnimeV4]
4/27/15, 5:39 PM
#8

Avråder också från den i Arvika, men rekommenderar varmt Kingsroad Tattoo i Kristinehamn! De är registrerade i srt och är väldigt duktiga på både piercing och tatuering.

punkmusic
5/7/15, 11:22 PM
#9

 Madicken på Pierced hearts & curiosities. Jag gjorde min vch där

Upp till toppen
Annons: