Annons:
Etikettsajten-och-andra-ifokussajter
Läst 2195 ggr
Honestyisdead
4/23/15, 9:08 PM

NY REGEL - STUDIO OCH ARTIST

Hädanefter kommer vi kräva studio och namn på de som bodymods er. Hoppas ni förstår :)

Annons:
rebeka
4/23/15, 9:09 PM
#1

Bra regel! 👍

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

nypisnina
4/27/15, 6:11 PM
#2

Bara av nyfikenhet, varför?

Honestyisdead
4/27/15, 6:19 PM
#3

För att artisten ska erkännas och för att slippa bilder på hemmapuleri.

nypisnina
4/28/15, 9:22 AM
#4

Ok! Det är ju vettigt! Bra tänkt! 😃

Zandrama
4/30/15, 2:34 PM
#5

Super bra regel!!!

//Belinda aka Zandrama

Lojs
5/2/15, 12:59 AM
#6

Om man inte kommer ihåg då? Jag kommer inte ihåg vad studion och tatuerarna heter som gjort mina.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Honestyisdead
5/2/15, 4:49 AM
#7

Då behöver man inte lägga ut just dom.

Lojs
5/2/15, 7:08 AM
#8

Jag har bara två tatueringar, båda gamla, så jag och mina gaddningar får inte vara med? :(

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Cochon
5/6/15, 8:06 PM
#9

Har samma problem som Lojs, har inte en blekaste aning om vad han som piercade mig hette…. dock vet jag att det är på Anatomorph i Malmö. 👍

I övrigt låter regeln vettig. 🙂

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Zadeira
5/6/15, 9:48 PM
#10

Måste man i var tråd man visar sina tatueringar nämna artist och studio, eller räcker det med att man gjort det en gång på sajten?

(Tänker på bland annat tråden hur "lång tid tog era tatueringar"  som är ny efter att reglen skrevs, men där tatueringarna redan återfinns i andra trådar på sajten med namn på artist/studio.)

rebeka
5/6/15, 10:43 PM
#11

#10 Jag är Medarbetare på sajten och jag tycker man lika gärna kan göra det. Är ju inte en så stor ansträngning att skriva det igen :)

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Zadeira
5/7/15, 9:19 AM
#12

#11, Nej jag håller med, att sätta namn och studio inom parentes ex är inte svårt om man ändå laddar upp en bild. Jag ville bara få lite förtydligande eftersom det verkar som att alla inte riktigt förstår reglen.

rebeka
5/7/15, 7:34 PM
#13

#12 Bra att du säger det! Vi kan förtydliga den, och uppdatera reglerna rent allmänt här, så alla ser det. 👍

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Annons:
rebeka
8/24/15, 5:32 PM
#14

Puttar upp den här igen så det inte glöms bort 😉

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Calcifer
8/26/15, 6:49 PM
#15

Bra regel, men då kan jag inte visa någon av mina sju tatueringar eller mina piercingar för jag kommer inte ihåg namnen på någon. xD

(Och en del studios finns inte längre heller höhö.)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Honestyisdead
8/26/15, 7:05 PM
#16

#15 Att studios inte finns mer gör inget. Det var ju fortfarande där man gjorde det.

Calcifer
8/26/15, 7:18 PM
#17

#16 Jag menade mest att eftersom de inte finns längre går det inte direkt att leta fram dem via google. Finns den kvar kan man ju oftast kolla upp namnet. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

JenniferSoderberg
10/2/15, 8:36 AM
#18

Jag vet inte namnet på dom som piercat mig, bara namnet på studion, hur gör man då? 😨 Tatueringarna däremot vet jag ju.


Upp till toppen
Annons: