Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Tatueringar

Ny tatuering!

2015-07-14 12:21 #0 av: nottheonly

Gjorde min fjärde tatuering förra veckan! den är precis färdig på bilden, tog ca 3-3,5h. Så otroligt nöjd Glad den är gjord av Camilla på Custom tattoo i Fagersta. 

Anmäl
2015-07-15 14:12 #1 av: Zadeira

Skitsnygg! Skrattar

Anmäl
2015-07-15 19:01 #2 av: amandajklath

Wow! Helt sjukt snygg :D

Anmäl
2015-07-15 20:40 #3 av: Shanea

Häftig, känns som ett rätt unikt och intressant motiv :) Vad har du hämtat inspiration ifrån?

Anmäl
2015-07-15 22:32 #4 av: nottheonly

Håller med er! Skrattar
Jag har egentligen inte hämtat inspiration någonstans, utan min tatuerare har gjort det. Det jag sa till henne var att jag ville ha ett träd och gärna lite fantasy-aktigt & färg, och även korset ville jag ha med som det vore inristat i trädet.  Så det är mest hon som har bra fantasi Skämtar ögat (katt) och vingarna (trollslända) o det är helt hennes idé Glad

Anmäl
2015-07-16 21:40 #5 av: lekandur

Det här är nog en av de snyggaste tatueringarna jag sett!!
Kolla bara färgerna i kattögat!! Kär

Where you invest your love
you invest your life 

Anmäl
2015-07-31 21:27 #6 av: Tilde

Vilken cool! Älskar hur ögat ser ut Skrattar

♥ Tilde

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.