Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Töjning

Hur får man i pluggen?!

2015-07-17 12:34 #0 av: meilin

Köpte ny plugg till mitt 8 mm öra, men får inte i det! Sååå frustrerad! Finns det nåt knep jag inte känner till, el är det bara att ge upp? Har testat att göra det i duschen, men går iaf inte! Help!

Anmäl
2015-07-17 20:02 #1 av: horribleatnames

Brukade få töja upp hålet lite med ett större töjsmycke innan jag kunde få in en double flare. Skulle prova det om jag var du Glad

Anmäl
2015-07-19 17:32 #2 av: [Udoon]

när jag precis gått upp en storlek så kan inte jag använda såna pluggar, får vänta tills örat slappnat av lite. brukar massera med olja eller så varje kväll, och efter ett par veckor brukar det gå i Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.