Annons:
Etikettideer-och-tips
Läst 2654 ggr
Elliiez
2015-08-09 00:41

Placering för Mirodermals (klister & photoshop)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag suttit och faktiskt mått dåligt i flera dagar för att jag inte kunnat välja sida. Ska sätta två dermals bredvid varann under ett av mina nyckelben.

Just nu har jag köpt hårsmycke och ryckt bort "pärlorna" och klistrat och jämfört. Tappade bort dom sen så bild nr 2 är bara vänd spegelvänt. Och på dom små e halsbandet photoshoppat.
Ser för- och nackleat med båda sidorna, men det är rätt stora nackdelar dom som är. I princip är den enda nackdelen med min högra sida (1) att det skulle vara obekvämt. Kunde inte ens ha ett nikotinplåster på höger sida och känns som att dom skulle va upp i hakan på mej då också, Men tycker själv att det är sjukt mycket snyggare på höger. Dock e jag rädd att det kan bli irriterat där lättare när jag är högerhänt, att det rör sig mer där i huden, jag sover på höger sida också.
Tycker själv att det inte e lika snyggt på vänster, och majoriteten av mina bekanta och närmaste jag frågat tycker samma sak. Men fördelarna e fler där. Skulle vara bekvämt (inte mindre obekvämt, det skulle faktiskt kännas riktigt bra att ha dom där) och tanken va från början att ha dom där innan jag klistrade på dom där och kollade (är medveten om att de blir spegelvänt i spegeln) och dom skulle inte kännas lika mycket, har mina tatueringar och lite annat på vänster. Och av allt jag gjort tycker jag det gör mindre ont på vänster också.  Dom flesta säger att jag ska ta det som är bekvämast då jag är extremt känslig för de här med "psykisk jämnhet på kroppen" . Överdriver inget, e jättekänslig, men nu som haft sånna här, hur mycket känner man av dom? På utsidan menar jag då, inte insidan. 

Förlåt för lång text men slutfrågan är:Det i mitt tycke, steget snyggare, mycket snyggare (och majoritetens) men obehagligt? Eller de mindre fina men bekvämt då jag ska ha dom ett bra tag om dom klarar sig?) Det är bild nr 1 jag tycker e snyggast och bild 2 e den som skulle sitta bekvämt.   Ta mej inte fel. Jag är jätteglad att jag ska göra dom här men problemet e vilken sida dom ska va på. Säg gärna vilken ni tycker och varför och vilket ni skulle prioritera, snyggt eller bekvämt? jag e jättekluven :( småsaker skapar större kaos i huvudet på mej än allvarligare grejer :/ 

Annons:
soetisen
2015-08-11 20:02
#1

Men vad är bäst, den sidan som är snygg i spegeln men som är obekväm och som kanske krånglar mest? Eller den sidan som du kommer störa dig i spegeln men känns bäst och kanske krånglar mindre?

Jag hade inte valt den sida som jag hade tyckt varit obehagligt på det sättet du beskriver, men jag hade inte heller velat störa min symmetri och irriterat mig över det. Så jag hade nog övervägt att byta plats.

- Medarbetare på studier.ifokus

Upp till toppen
Annons: