Annons:
Etikettfrågor-och-svar
Läst 896 ggr
AsIAm
2015-08-12 18:34

Hur stor tidsmarginal?

Hur stor tidsmarginal brukar ni ha som tumregel mellan ni piercar/tatuerar? Vad är en bra tumregel för att kroppen ska hinna med att läka allt ordentligt ändå? Piercade nämligen naveln för 3 veckor sen och den ser bra ut, ska förhoppningsvis tatuera mig om 2 veckor (en 10 cm hundtass på underarmen så inget enormt direkt) och är så sjukt sugen på att göra en industrial också. Jag blir lätt otålig när jag vet vad jag vill, men känns som att det kanske är bättre att vänta med industrial till löningen därpå? (Så hinner naveln och tatueringen läka lite mer innan dess)

https://facebook.com/HantverkByGranholm/

Annons:
Honestyisdead
2015-08-12 20:26
#1

Både navel och industrial är svårläkta. Så jag hade väntat

Unibrow
2015-08-16 12:44
#2

Jag brukar i regel inte göra något mer när jag har oläkt i brosk eller sådant som lätt vandrar (dvs navel eller dermals). Skulle därför vänta till allt är läkt innan du gjorde mer.

[Fyratassar12]
2015-08-21 16:13
#3

Jag gjorde min labret i mitten av under läppen förra månaden den 18. O den nya Meduzan nu den 18 denna månad Men den i under läppen läkte fort över det värsta. Jag tog den nya när jag viste att den INTE varade o var mitt i lärprocessen. Nu kommer det inget tänken på den värsta läkningen men det är ju borsk som du vill ta i skulle jag väntat o se :)

Upp till toppen
Annons: