Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Läkning & Eftervård

Styrketräning efter tatuering?

2015-08-16 14:25 #0 av: punkmusic

Ska göra en tatuering som kommer hamna vid byxlinningen samt troskanerna, har ni gjort något liknande eller vet hur jag ska förhålla mig till träning, främst knäböj? (hur länge jag ska vänta)

Anmäl
2015-08-16 14:29 #1 av: Hera

Jag hade nog avvaktat med övningar som kan ge byxskav till dess att den är läkt någorlunda.  Så ca 1,5v.

Anmäl
2015-08-16 14:50 #2 av: punkmusic

#1 Okej tack! jag ska fråga min tatuerare med men vill planera min träning fram till dess :) Fått olika bud från personer i min närhet nämligen... Blir två sittningar så troligen längre än så alltså :)

Anmäl
2015-08-16 15:49 #3 av: Hera

Man brukar vänta minst två veckor mellan sittningar. Så väntar ni 4 veckor kan du utan problem träna mellan.

Anmäl
2015-08-16 16:00 #4 av: punkmusic

Jo sant :) Tänkte att jag vlle bli klar med det fort, men gör han klart linjerna på första sittningen så kan jag ju faktiskt gå runt med det utan att det ser för konstigt ut!

Anmäl
2015-08-16 16:03 #5 av: Hera

Precis

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.