Annons:
Etikettläkning-och-eftervård
Läst 1105 ggr
[Fyratassar12]
9/5/15, 8:02 AM

Plocka ur meduza ?

Är det dags att ta mod till sig och av veckla min meduza ? Den är sne gjord då plattan i munnen sitter obekvämt ena delen är inte i mot huden ens. Sen skaver den ibland tex när man ska hångla med sambon :/ Har tröttnat på den helt ärligt för allt skav ! Är det dags och plocka ur den och ha min labert vertikal ensam ? Kan sägas att jag är inte fäst vid den så skulle det behövas så ja

Annons:
[Fyratassar12]
9/5/15, 8:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Äntligen vågade jag plocka ur den :) Ska ALDRIG mer ha en meduza men ska spara till så jag kan ta om mitt gamla hål i nedre läpp igen :)

JossanH
9/5/15, 8:45 AM
#2

Jag gjorde som dig fast tvärt om. Min labret blev aldrig bra så den fick hoppa ut. Har nu bara medusan.

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Fyratassar12]
9/5/15, 11:24 AM
#3

Ja synd för mina läppar läker igentligen super bra min labret läkte jätte fort utan problem så kommer nu spara för att ta mitt gamla hål som vart snett :). Men den som tog den på studion la väl aldrig märkte till att den satt så en liten bit av plattan inte i mot skinnet .

IceTee
9/10/15, 1:25 AM
#4

För mig är medusan verkligen den bekvämaste piercingen jag hatt! Har i öronsnibbarna, näsvingen och har haft labret och vertical labret Fast jag känner av den om jag och fästmannen verkligen grov-hånglar, men det kan jag leva med

Medarbetare på Skor iFokus

[Fyratassar12]
9/10/15, 6:28 AM
#5

Min var inte alls bekväm skavde och höll på sen hade den inte kommit långt i läkningen heller. Älskar min ända lilla Percing som är kvar :) Trivs super med min vertikala labret och känns inget i munnen eller skaver förutom då när jag hånglar med sambon pga förlångt smycke men 8mm är ju det minsta som funkar i min läpp :)

IceTee
9/10/15, 11:31 AM
#6

Haha, ja, vertical labret är ju inte den bekvämaste att hångla med direkt… Sen klarade jag inte att vänta ut läketiden, så jag kysste min dåvarande pojkvän ändå. Vi kunde inte träffas så ofta så man fick ta det när man kunde

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
[Fyratassar12]
9/10/15, 11:52 AM
#7

Haha kan inte heller vänta ut en vecka ;) Så hånglade och kysste samt drack alkohol enda ;) Den har läkt fint ändå min labret ;)

Upp till toppen
Annons: