Annons:
Etikettbilder
Läst 1972 ggr
[Fyratassar12]
2015-09-05 13:00

Är det rent möjligt att få i en hästsko ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Enligt percaren där jag tog mitt hål skulle det inte ens vara möjligt att ha en hästsko pga hålet sitter förlångt ner under läppen . Men jag fick i en hästsko i hålet själv med lite tvång pga den är några storlekar för trång igentligen men med tanke på att hålet är läkt så . Kom blod pga träffade först en blodåder inuti läppen pga skakar som en jordbävning i händer pga nervös ;)

Annons:
[Fyratassar12]
2015-09-05 13:01
#1

Är den ens förtrång ? Det finns ju utrymme igentligen ?

horribleatnames
2015-09-05 16:43
#2

Ja, det är möjligt skulle jag vilja påstå. Har själv haft hästskor i min labret i perioder och det har funkat. Om den du har inte skaver eller ligger emot läppen på insidan på ett obehagligt vis så tycker jag inte att du behöver byta. Jag hade dock provat en hästsko som är lite större bara för att se hur den sitter och känns.

"Hur mycket oftare blir man inte stungen av en ros än bränd av en nässla"
Selma Lagerlöf

http://rangerkotesillustrations.tumblr.com/

[Fyratassar12]
2015-09-05 17:27
#3

Tycker om när det är tajt :) Blir märke där den ligger bara men inget som stör :) Borde ont som vet inte vad och blödde ;) Så nu får det läka igen då pga rivit upp det pga bara haft labret :) Men nöjd då jag tyckte det såg lite tafatt ut med labret stav ;) Och sen ska jag ju ta om mitt älsta så då vill jag ha två med hästsko :)

[Fyratassar12]
2015-09-05 17:29
#4

Vill ha det maffigt ja nu när tyvärr meduzan ej läkte :(

Honestyisdead
2015-09-06 14:46
#5

Skriv vilken studio och vilken piercare det är.

[Fyratassar12]
2015-09-06 14:52
#6

Via Dolorosa i Jönköping Piercaren heter Peter

Annons:
Upp till toppen
Annons: