Annons:
Etikettpiercingar
Läst 2142 ggr
n00bArtWork
10/1/15, 5:24 PM

Intim piercing?

Vet att forumet ska hålla mer barnvänlig ton osv men har när jag var med på bodyart (slutade favorisera för ett tag sedan) velat bli med i den mer vuxna delen och PMa m.m men fick inte tillgång. Iallafall funderar på en "K.K" och lite på Fourchette men skulle vilja höra andras erfarenheter. Admin får väl plocka bort denna om det inte är okej.

Annons:
[Udoon]
10/1/15, 8:17 PM
#1

Vad är en "K.K" för piercing? Lite trött så hänger inte riktigt med 🤦‍♂️ Har själv bara haft en HCH, tyckte inte den gjorde särskilt ont att göra, det gick så snabbt och läkte bra, många intimpiercingar brukar ju göra det🙂

n00bArtWork
10/2/15, 7:07 AM
#2

Tänkte att folk skulle förstå att jag syftade på klitoris kappa då jag försökte göra inlägget mer childproof och hade själv hjärnsläpp totalt när jag skulle skriva VCH och HCH ^^ Har den ökat något i ditt umgänge eller är den bara för snygghetens skull?

[Udoon]
10/2/15, 9:12 AM
#3

Njae, tycker inte den gör så mycket, tycker bara den är fin🙂 Vill man ha en för mer än syns skull så är det nog VCH som är grejen, tror jag.

punkmusic
10/5/15, 10:22 PM
#4

Jag har en vch och gjort om den engång då den växte ihop. Jag tycker att den har ökat mitt umgänge enormt, gäller att exprimentera med längd på stav :) Men det gjorde SJUKT ont att göra den, skulle nog inte göra den en tredje gång om jag "var tvungen" tyvärr.

n00bArtWork
10/18/15, 12:09 AM
#5

#4 okej men den har ändå gjort skillnad för dig i halmen? 😃

punkmusic
10/18/15, 11:54 PM
#6

#5 oh ja haha är den rätt placerad ska det inte vars några konstigheter om sen saken 😍😎

Annons:
sali
11/21/15, 8:40 PM
#7

Jag hade en vch den gjorde ingen skillnad. Det ända den gjordd var att lukta järn aktigt väldigt starkt så tog ut den tillslut.

n00bArtWork
12/13/15, 3:34 PM
#8

Blandade erfarenheter, många som är med på gruppen om intimpiercingar på facebook säger att det blir bättre sex även flera jag känner irl men sen finns det många som säger som ni.

punkmusic
12/14/15, 7:54 PM
#9

#8 Det beror på den egna anatomin och vem som utför den.

Honestyisdead
12/15/15, 4:46 PM
#10

Klart man får prata om intimpiercingar här. Bara man inte lägger ut bild på det.

Den låsta delen används inte och ingen läggs till.

punkmusic
12/18/15, 2:08 PM
#11

#10 Får jag bara fråga varför den låsta delen inte används? Då intimpiercingar och även tatueringar på mer intima ställen kan vara svårt att få tag i, även på google. Sen kan det vara så att man även vill se bilder från människor man vet har gjort dem, att det inte bara är photoshopat eller målat

Honestyisdead
12/18/15, 5:10 PM
#12

#11 Ingen använde den delen. Och vi har ingen möjlighet att kontrollera ålder heller.

punkmusic
12/19/15, 3:48 PM
#13

#12 Okej :) Nej jag ska inte säga att jag var bra på att anv den heller hehe. Nej det har du rätt i. Förut tittade ni på personnummer vet jag, men det kan ju också förfalskas!

Tack för förklaringen

Annons:
n00bArtWork
1/10/16, 4:55 PM
#14

Ska tipsa om intima piercingar gruppen på FB, jag är med där, bilder i kommentarerna och inga ynglingar kommer in och inga personer som man ej kan avgöra åldern på genom bilder m.m

punkmusic
1/10/16, 10:27 PM
#15

#14 Åh så kul ! Jag har ansökt om att få gå med :)

Upp till toppen
Annons: