Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Allmänt

3D tatuering ögonbryn

2015-10-25 16:01 #0 av: Sofy

Finns det någon bra och relativt billig ögontatuerare söder om stan eller inne i Stockholm City.

Tacksam för tips!

Medarbetare på Matlust

Anmäl
2015-10-26 17:56 #1 av: Thotis90

Jag har inte gjort en 3D tatuering på ögonbrynen själv, men har börjat kika på salonger som gör sådant. Stockholms Beauty Center är en som jag har lagt i mina favoriter. Vill du ha kvalitet på dina bryn tycker jag inte att du ska basera valet på ekonomi. 

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Anmäl
2015-11-01 22:22 #2 av: kredka

Har för mig att Tatto Factory på Valhallavägen gör det och fixar det riktigt snyggt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.