Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Tatueringar

Tatuering under eller över knät

2015-11-12 23:50 #0 av: Pickapela

Någon här som har tatuering över eller under knät?

Har planer på att ha en text men kan dock inte bestämma mig för placering mer än att jag vill ha den i "knäzonen".

Hur är smärtan när man tatuerar där?

Har en tatuering på revbenen som gjorde satans ont så känner att jag borde klara det mesta ;)

Anmäl
2015-11-13 00:23 #1 av: LadyK

Personligen var sidan av knät mycket värre än revbenen. Men det där är ju olika.

Anmäl
2015-11-13 00:38 #2 av: Varga

Min tatuerare har tatuerat sig själv både på och omkring knäet och på magen, men hon sa att hon inte skulle vilja göra det på revbenen. Dock vet jag inte om hon sa det för att det är svårare att komma åt eller om det är för att det gör ondare där...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.