Annons:
Etikettfrågor-och-svar
Läst 1991 ggr
LaPrincipessa
11/16/15, 7:44 PM

Sned septum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min septum blev sned… Tror ni den kan läka sig rak eller är det bara att ta om den?

Annons:
lollynonna
11/16/15, 7:52 PM
#1

Jag ser inte snedheten,men nej den kommer inte att läka sig rak. Den har antingen vandrat eller så har piercaren gjort den sne.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

LaPrincipessa
11/16/15, 8:07 PM
#2

#1 Skönt att höra att du inte ser att den är sned i alla fall!

[Udoon]
11/16/15, 10:58 PM
#3

Är den  nygjord så kan den vara sned på grund av svullnad också.  Jag gjorde min för lite mer än en vecka sedan och första dagarna såg den väldigt sned ut, men nu när svullnaden börjat lägga sig så har den rätat till sig 🙂

Calcifer
11/17/15, 6:10 PM
#4

Om den verkligen är sned och inte bara ser sned ut, så kommer det inte rätta till sig av sig självt. / Hon som hade en sned septum piercing i över ett år innan jag gav upp med hur fult den satt och tog ut den.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Udoon]
11/17/15, 7:24 PM
#5

Ja är den sned så är den, men då TS inte säger om den är nytagen eller inte tänkte jag nämna att svullnaden i början kan påverka så man slipper panik i onödan🙂

Calcifer
11/17/15, 7:32 PM
#6

#5 Jag svarade ts bara, säger absolut inte emot att svullnaden kan vara missvisande. ^^


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
LaPrincipessa
11/18/15, 8:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Tillägg: Piercingen gjordes i måndags och ser ut såhär nu!

[Udoon]
11/18/15, 9:02 AM
#8

Är den så pass ny så tycker jag du ska avvakta ett par veckor och se, den kommer ju iallafall antagligen behöva läka innan du tar om den ifall den är sned på riktigt och inte bara ojämnt svullen.

Upp till toppen
Annons: