Annons:
Etikettläkning-och-eftervård
Läst 4351 ggr
[thildaaaa]
2015-11-17 23:17

Navelpiercing, migration, kort stav eller annat?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Första gången jag skriver något här men jag har kikat runt sen jag tog min piercing (3 veckor sedan) och tycker att ni verkar ge väldigt bra svar! :) Jag bifogar en bild på det som bekymrar mig Som sagt tog jag navelpiercingen för 3 veckor sedan och allt har gått bra osv, men när jag trycker upp den för att göra rent runt översta kulan så ser det lite konstigt ut… Det ser ut som om kanske den lilla kulan är tryckt mot huden och på så sätt bildar en liten runt punkt som är som röd/blåisch… Syns halvbra på bilden… Jag kan tänka mig att staven kanske är lite för kort eller att piercaren tog för mkt hud… Det ser dock ut nästan som ett ärr från migrering, samma färg osv… Blir så orolig trots att det inte känns rimligt att det skulle bli så bara efter 3 veckor??? Jag ska tillbaka till stället denna vecka för en checkup och fråga dem då, men det skadar ej att fråga er också tänkte jag! Jag är väldigt ny på detta med piercingar, detta är min första förutom öronsnibbarna. Jag tyckte att piercaren gav väldigt lite info så om jag ej läst på innan och fått en broschyr hade jag inte vetat nått alls… Brukar de va så???

Annons:
[thildaaaa]
2015-11-20 12:34
#1

Uppdatering: jag gick till piercaren för att fråga. Han sa att det har svullnat och att den nu är lite för kort. Han sa att om svullnaden inte lagt sig tills nästa vecka så ska jag komma tillbaka och byta till ett längre smycke ett par veckor så att svullnaden lägger sig :) Finns det nått jag kan göra för att svullnaden ska lägga sig förutom att rengöra? Vill inte behöva byta för de längre läksmyckena han hade där har inga stenar i sig haha

Upp till toppen
Annons: