Annons:
Etikettpiercingar
Läst 2208 ggr
LaPrincipessa
11/30/15, 10:38 AM

Bara septum eller även näsvinge?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker ni, är det snyggast med bara septum eller funkar det med näsvinge också? Är lite fäst vid min näsvingepiercing men det kanske är snyggast med endast septum?

Annons:
Honestyisdead
11/30/15, 11:06 AM
#1

Själv gillar jag näsvinge mer än septum.

Therese
11/30/15, 11:21 AM
#2

Jag skulle nog tycka att det är snyggast med bara septum, tycker båda är snygga men vet inte om det är snyggt ihop :)

Thotis90
11/30/15, 12:38 PM
#3

Antingen eller, inte båda.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

LaPrincipessa
11/30/15, 5:39 PM
#4

Okej, har sett en del som har båda och som klär i det men får ändå känslan att det blir lite för mycket. Kanske fungerar nu när jag har en retainer som septumsmycke men om det blir två ringar blir det nog för mycket…

Thotis90
11/30/15, 6:38 PM
#5

Givetvis finns det de som passar i både och. Det finns de som passar med hela ansiktet fullt i piercingar medan det finns de som inte passar i en enda. Det är så olika det där. Jag har själv en i näsvingen och om jag skulle ta i septum så ryker den i vingen.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

tinymaboroshi
12/1/15, 6:21 PM
#6

Jag tycker att både enskilda och tillsammans är snyggt! Beror på vad man passar i bara/trivs med :)

「3 2 1」


Annons:
komigentammie
12/3/15, 9:46 AM
#7

Endast septum tycker jag. Inget fan av näsvingen alls.

Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. Skrattar

ilenna90
12/4/15, 7:37 PM
#8

Har sett en hel del på sistone som har båda och så länge det är enkla smycken tycker jag det varit snyggt på dom flesta (: men inte med dessa stora blingsmycken en del folk verkar börjat använda till septum D:

[Daisy-Moa-Elsa]
12/10/15, 9:09 PM
#9

Frågan borde inte vara vad andra tycker är snyggt.  Vad vill du göra och mår bra i?  Mår du bra i det då bär du också upp det.

Trots att jag personligen "generellt" tycker att enkom näsvingen är snyggast så har jag sett personer med båda som bär upp dem helt fantastiskt.

Dazed&Confused
12/18/15, 7:46 PM
#10

Jag har i båda! Visserligen en liten sten i näsvingen. Trodde att den skulle ryka när jag gjorde septum, men ack nej, jag är för fäst vid den.

Panda Prozac
1/18/16, 7:39 PM
#11

Jag har båda. hade kula/sten/plupp rätt länge, men nu har jag en ring. Var kluven innan, och hade ur min septum i några månader. Men nu kan jag inte skilja mig från nån av dem så jag har båda hela tiden nu :)

LaPrincipessa
1/19/16, 8:41 PM
#12

#11 Lite off-topic men vad fin du är! Du passar jättebra i din stil och dina piercingar!

[1990]2
1/30/16, 11:41 PM
#13

Har både septum och näsvinge, men min septum är pensionerad för tillfället. Tycker det blir för mycket 'bling' i mitt ansikte om jag har två ringar i, så kör isf på en liten sten i näsvingen och ring i septum eller ring i näsvinge och vilande septum. 

#11 Tycker dock det var en jättefin kombination på dig!!

Annons:
[Daisy-Moa-Elsa]
1/30/16, 11:47 PM
#14

Det finns ju alltid flera aspekter men den viktigaste är ju vad du, TS tycker, Jag inser ifrån att läsa tråden att jag är I minirotet av dina val,. Men vad tror du att du kommer må bra I?

LaPrincipessa
2/7/16, 4:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Har hittat hur jag vill ha det nu! Vad tycker ni? (Ursäkta dålig bild)

Kajsamush
2/16/16, 1:33 AM
#16

Tycker båda är snyggt på rätt person, gå till en seriös piercing studio och fråga om det skulle passa in i ditt ansikte. Ibland kan det bli lite mycket om man ex har stora smycken och ett nätt ansikte eller vice versa

Well.. 
Stranger things have happened

Upp till toppen
Annons: