Annons:
Etikettpiercingar
Läst 856 ggr
sali
12/9/15, 9:43 PM

Liten septum klicker.

Hej. Det är så att jag gjorde en septum för ca 3 veckor sedan, smycket va enligt mig gigantiskt och jag trivdes inte, beställde en septumklicker och tyckte visserligen att den såg lite liten ut, jag valde att byta då jag inte stog ut med den gamla och det inte gör ont eller geggar längre. Smycket är litet det går precis egenom skiljeväggen så jag kan klicka fast det men det är inget som helst svängrum och den går emot lite på utsidan, jag gillar storleken och den ser bra ut men inser att den måste vara en modell större. Nu till problemet, jsg kan ta mig till en piercing butik på fredag men jag får inte i kulan på den gamla ringen, jag har ingen tång utan har försökt med pincett och jag kan inte direkt slita och dra hur mycket som helst så jag gärna har näsan kvar och det är omöjligt att hålla emot.. Kan jag ha den pytte lilla klickern i till fredag då jag kan köpa ett större eller hur ska jag göra? Gamla ringen är för stor att vända upp och jag vill inte tapoa den i sömnen. Mvh

Annons:
[Udoon]
12/9/15, 10:10 PM
#1

Så länge det inte känns svullet eller irriterat så kan du nog ha clickern i, men försök att inte bråka med piercingen i onödan.

sali
12/9/15, 10:21 PM
#2

Okej, bra men det känns tom bättre med den än den gamla :S

Upp till toppen
Annons: