Annons:
Etikettpiercingar
Läst 2799 ggr
Potatisbarn
2015-12-30 13:08

Helix, högra eller vänstra örat?

Sho, jag har tänkt pierca double helix men är osäker på vilket öra som ser bäst ut, då jag har två hål i vänstra örsnibben och ett i högra (Örsnibben där också). Jag tänker att helix i högra kan balansera upp lite, fast jag tror egentligen inte det ser bra ut iom att hålen i mitt vänstra sitter såpass nära varandra att folk jag känt i flera år inte ens sett att jag haft två (Och har de ändå suttit där sedan jag var 10). Det lutar alltså mer åt att ta i vänstra då jag får en känsla av att det skulle se jämnare ut, men då detta är min första riktiga piercing ville jag höra här.

Annons:
[rumelle]
2015-12-30 18:03
#1

Gör det som känns bäst för dig själv och strunta i vad andra kan tycka och tänka om det. Det är ju ändå du som ska leva med piercingarna. 🙂

Besarta
2016-01-04 23:53
#2

Jag personligen tycker det är snyggare om man inte försöker balansera det utan snarare att man har många fler hål i ena örat och rätt få i andra. Men det viktigaste är vilket du trivs i och det är vad du borde välja. Vissa gillar ibland även ena sidan av ansiktet mer och visar det mer och väljer att fokusera på det.

Upp till toppen
Annons: