Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Töjning

Töja med tejp. Vilken tejp?

2016-01-20 19:59 #0 av: [Nappiz]

Halloj! Har töjt mina öron i ca 2 år med töjningsticka sen plugg utan några problem men nu är mina öron uppe i en sån storlek att jag gärna töjer med tejp i stället. Några förslag på tejp sorter, samt vart man kan köpa dom? Annars funkar kirurgisk tejp? Mina öron är inte speciellt känsliga Skrattar

Anmäl
2016-01-20 21:37 #1 av: Hera

Kirurgisk tejp är nog att föredra.

Anmäl
2016-01-20 21:43 #2 av: tzol

Jag använde PTFE-tejp, finns på Clas Ohlson bl.a. och är billig och supertunn.  

Anmäl
2016-01-29 19:55 #3 av: IceTee

Tejp utan klister ska vara det bästa vad jag läst. Bondadgetejp vet jag att många gillar, men även gängtejp (har jag för mig att det är) går att använda

Medarbetare på Skor iFokus

Anmäl
2016-01-30 17:10 #4 av: [Daisy-Moa-Elsa]

Från nån som inte ens "tål" kirurgtejp, var försiktig så tillvida du inte vet att du klarar av alla olika tejptyper. Skulle föreslå du testar tejpen på en annan huddle först om du inte vet med dig att du tål allt Glad

Medarbetare på katter.ifokus.se

"Vi måste ha fattat fel" sa en av katterna som tålmodigt väntade utanför mössfabriken"

Anmäl
2016-02-10 00:47 #5 av: lillelull

Har kört på gängtejp från biltema.
Finns på någon röd rulle vit tejp
Tycker det är skit svårt just nu mellan 18-20

Every lifetime has a little bit of rain 
this is just my rainy  season

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.