Annons:
Etikettpiercingar
Läst 6894 ggr
Olivianilsson111
2016-02-09 21:37

NIPPEL PIERCING

Tjena! Jag fyller 18år snart och funderar på att pierca bröstvårtorna (är tjej). Kan ni berätta om era erfarenheter? Läkning, infektioner, hur gjorde ni gör det skulle läka bäst osv osv… Allt ni kan komma på! Har även lixom "inåtvända" bröstvårtor (som dessa https://en.m.wikipedia.org/wiki/Inverted_nipple ), dem blir bara styva när jag är kåt eller fryser. Hur piercar man dem då…? Blir glad för allt ni berättar, vill veta så mycket som möjligt!

Annons:
Olivianilsson111
2016-02-09 21:42
#1

Förresten, är det sant att bröstvårtorna blir styva alltid om man piercar dem? Eftersom mina är "inåt". :)

rebeka
2016-02-10 20:00
#2

Jag piercade mina i April 2014. Det tog ett långt tag innan mina läkte och de kan fortfarande bli lite ömma ibland. 😕
Jag rengjorde efter instruktioner av min piercare (hade någon spray-koksalt). Hade på mig en t-shirt eller sportbh när jag sov första tiden, av rädsla för att de skulle fastna i något. 

Mina är inte styva hela tiden, och inte heller "inåtvända", så jag vet inte riktigt.

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

powerade
2016-02-11 16:03
#3

*följer* Gaah jag funderar också på ta:o men har värsta tuttkomplex… rädd de ska bli konstigt och är rädd för att flasha dom xD

Ridtravartjej
2016-02-14 12:39
#4

Hej! Jag har som bilden med inåtvänd nippels och jag pierca mina i förrgår. Min piercare gjorde mina nippels styva sen markera han vart som skulle sitta sen pierca han. Blev super bra och mina nippels står hela tiden för de mesta nu :) Jag tvättar med väteparoxid eller bara vatten och tvål i duschen :) Kan iaf säga att jag är otroligt nöjd och skulle göra om de alla dagar i veckan! Så om du verkligen vill ha de så gör de! Absolut värt de och otroligt snyggt :)

Mysan_
2016-02-14 19:17
#5

Jag har för mig att jag hörde någon som hade fastnat med piercingen i tröjan och dragit sönder bröstvårtan eller något. Det borde nog göra ganska ont att pierca bröstvårtan, men jag har dock ingen erfarenhet alls.

JossanH
2016-02-17 22:38
#6

Piercade ena bröstvårtan för typ 12 (!!) år sedan men hade bara kvar den i 6 mån. Gjorde extremt ont att ta men var väldigt fint. Tycker det är jättesnyggt på tjejer men nu har jag fått skinnpåsar till tuttar efter 2 ammande barn så inga mer piercingar där 😁 Bröstvårtorna var precis som vanligt, inte mer styva. Jag och en kompis piercade oss samtidigt (har tagit flera ihop) och hade planerat en dag på stan efter piercingen men där fick vi erkänna oss besegrade. Var så ömma efter att vi åkte hem och la oss i sängen.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: