Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Piercingar

Sten eller ring i näsvingen?

2016-02-14 15:41 #0 av: ylvala

Hej!

Jag har haft en sten i näsvingen i många år som jag trivs bra i, men tänker om man kanske skulle byta till en ring.

Men, hur vet man vad man passar i? Finns det några generella tankar? Min näsa är ganska liten och rund. Sten eller ring? Svår fråga, jag vet Cool

Anmäl
2016-02-14 15:43 #1 av: Mysan_

Åh, jag tycker det är fint med båda! Du kanske kan prova med ring också?

Anmäl
2016-02-14 16:03 #2 av: rumelle

Du kan ju prova. Annars är det ju bara att byta tillbaka.

Anmäl
2016-02-14 18:44 #3 av: Hera

Tycker inte ring i nösvingen är snyggt på någon..så jag röstar för sten.

Anmäl
2016-02-16 01:33 #4 av: Calcifer

Jag föredrar ring i näsvingen men just nu har jag ingen som passar och har inte orkat ta tag i att köpa heller. Så har sten just nu, dock är det egentligen en labret som ska sitta i läppen typ, men den fungerar bättre än de med "krok" för mig. Jag rör mig så mycket i sömnen och sover helst på mage med ansiktet pressat i kudden att jag tappat bort säkert 10 stycken i sängen under natten. 

Du kan ju alltid köpa en och testa. Finns ju vanligare varianter som kanske inte är bästa kvalitén som är rejält billiga. Är det inte snyggt så är det skitsamma, är det snyggt kan du beställa nåt bättre.

"Help me Obi Juan whoever the fuck you are. You're my only ho."
私はすごいジェダイです。

Anmäl
2016-02-16 01:36 #5 av: Kajsamush

Svårt att säga utan att ha sett hur du ser ut tycker jag. Kan tycka båda är snyggt på olika personerSkämtar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.