Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Piercingar

Medusa, hur ont?

2016-02-16 01:27 #0 av: Kajsamush

Hej! 

Hur ont gjorde er Medusa? 

Finns det vissa som inte kan göra en Medusa piercing pga strängen på insidan kan göra komplikationer

Och har ni någon gång gjort flera piercingar samtidigt? 

Anmäl
2016-02-16 01:42 #1 av: GråHäxa

Av de piercingar som jag har haft så gjorde medusan ondast att göra. Har haft i ögonbrynet, näsvingen, underläppen och naveln.

Fast det gjorde inte jätteont, det var mest att han som gjorde den verkligen fick ta i för att få igenom den som var lite obehagligt. 

Anmäl
2016-02-16 01:46 #2 av: Kajsamush

Uh låter jobbigt.. Men värt de ändå tror jag då det är så fint.

Anmäl
2016-02-16 02:06 #3 av: IceTee

Jag tyckte inte att det var så farligt faktiskt. Läkningen var lite jobbig eftersom läppen svullnar, men annars var det inget speciellt faktiskt! 
De andra frågorna kan jag tyvärr inte svara på

Medarbetare på Skor iFokus

Anmäl
2016-02-17 22:28 #4 av: JossanH

Har piercat öronen (4mm conch, en diath), framför örat, off centre eyebrow 2 ggr, off centre labret, navel, nipple, tunga, medusa 2ggr varav en gång samtidigt som en labret. Förutom bröstvårtan, som jag tyckte gjorde kräkigt ont, ligger nog medusa och labret som näst ondast.
Men det är ju otroligt individuellt hur man upplever smärtan. Jag tyckte medusan gjorde ont men en broskpiercing tex är ju mycket jobbigare i längden då de är svårläkta och gör ofta ont länge.
Medusan är ändå lätt värt och idag har jag den, tungan och en i örat kvar. Resten är historia ;)

Medarbetare på iller.ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.