Annons:
Etikettpiercingar
Läst 2948 ggr
Kajsamush
2016-02-16 01:27

Medusa, hur ont?

Hej! 

Hur ont gjorde er Medusa? 

Finns det vissa som inte kan göra en Medusa piercing pga strängen på insidan kan göra komplikationer

Och har ni någon gång gjort flera piercingar samtidigt?

Well.. 
Stranger things have happened

Annons:
[GråHäxa]
2016-02-16 01:42
#1

Av de piercingar som jag har haft så gjorde medusan ondast att göra. Har haft i ögonbrynet, näsvingen, underläppen och naveln.

Fast det gjorde inte jätteont, det var mest att han som gjorde den verkligen fick ta i för att få igenom den som var lite obehagligt.

Kajsamush
2016-02-16 01:46
#2

Uh låter jobbigt.. Men värt de ändå tror jag då det är så fint.

Well.. 
Stranger things have happened

IceTee
2016-02-16 02:06
#3

Jag tyckte inte att det var så farligt faktiskt. Läkningen var lite jobbig eftersom läppen svullnar, men annars var det inget speciellt faktiskt! 
De andra frågorna kan jag tyvärr inte svara på

Medarbetare på Skor iFokus

JossanH
2016-02-17 22:28
#4

Har piercat öronen (4mm conch, en diath), framför örat, off centre eyebrow 2 ggr, off centre labret, navel, nipple, tunga, medusa 2ggr varav en gång samtidigt som en labret. Förutom bröstvårtan, som jag tyckte gjorde kräkigt ont, ligger nog medusa och labret som näst ondast. Men det är ju otroligt individuellt hur man upplever smärtan. Jag tyckte medusan gjorde ont men en broskpiercing tex är ju mycket jobbigare i längden då de är svårläkta och gör ofta ont länge. Medusan är ändå lätt värt och idag har jag den, tungan och en i örat kvar. Resten är historia ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Upp till toppen
Annons: