Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Frågor & Svar

Bra Pris?

2016-04-14 08:59 #0 av: [LoveUnite]1

5000 kr för denna är det bra/rimligt pris?

Anmäl
2016-04-14 09:08 #1 av: Thotis90

Huruvida det är ett bra pris eller inte beror nog på vilken tatuerare det handlar om och hur populär denne är. Jag hade personligen inte gett 5000 för den.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Anmäl
2016-04-14 14:11 #2 av: Zadeira

Det där med priser tycker jag är sjukt svårt, men 5000 kan nog vara rimligt. Jag tänker mig att den ändå är rätt så stor.

Anmäl
2016-04-14 15:22 #3 av: [LoveUnite]1

Har fått pris besked från 2 av 5 tatuerare och dem båda har sagt 5000 kr.

Avvaktar denna vecka tills jag fått svaren från förhoppningsvis alla, sedan blir det tidsbokning på måndag.

Av de 2 första som återkom så vet jag iaf vilken av dem jag ska välja. Men är nyfiken om priset ligger på samma hos alla.

Anmäl
2016-04-14 15:45 #4 av: Hera

Är det inte din bild?

Anmäl
2016-04-14 16:46 #5 av: [Udoon]

Ska du alltså kopiera någon annans tatuering rakt av?Yrar

Anmäl
2016-04-14 18:27 #6 av: [LoveUnite]1

nej, de ska ändra och göra sin egna, men jag vill ha typ som den. De ska självklart sitta med mig osv, de första två sa hur det skulle gå till när jag var inne hos dem, men att det var lättare att ge ett pris om de kunde se en bild på ungefär hur jag ville den skulle se ut och storlek.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.