Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Piercingar

Infektion?

2016-04-17 18:17 #0 av: catsfoodsweets

Sorry för inte en så trevlig bild och för att bilden är så stor... :s  Men bara undrar om detta är en infektion eller stöter min kropp bort piercingen? Och är det verkligen ett måste för mig att ta ut den?

Ja, jag tänkte gå till piercingstudion och be piercaren att kolla upp det. Men vill ändå veta just nu.

Anmäl
2016-04-17 18:23 #1 av: Maria

Det ser ut som om det är infekterat och att det bildats var under huden ungefär som vid en finne.

/Maria

Anmäl
2016-04-17 18:27 #2 av: catsfoodsweets

#1 ah, okej.. tack för svaret

Anmäl
2016-04-18 16:49 #3 av: VoxBauers

Kontakta piercaren....

www.voxbauers.weebly.com

www.cornishrex.se

Anmäl
2016-07-17 22:22 #4 av: Aleya

Har det löst sig? För jag fick så i näsvingen då jag hade ring i näsan. Men bytte till stav och inom en timme hade knölen försvunnit. Men det ser lite infekterat ut. Så skulle kontakta piercaren och göra egen koksaltlösning på havssalt.

Men ser att du postade detta för flera månader sedan.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios

Anmäl
2016-07-18 10:23 #5 av: Hera

Du måste namnge studio och artist. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.