Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Piercingar

Flagnar efter piercing

2016-04-22 01:31 #0 av: Linnize

Hej! Jag undrar om någon av er har haft problem med att det flagnar mycket efter piercing i näsvingen? Är det någon som vet vad det kan bero på? Jag piercade med pistol, och fick veta nu i efterhand att det inte var så smart

Anmäl
2016-04-22 21:23 #1 av: Zadeira

Hur menar du med flagnar? Är det huden runt piercingen? Hur längesen var det du piercade dig? Jag kan bara tänka mig att du kanske är torr och irriterad i huden och det är därför. Hur sköter du den?

Anmäl
2016-04-24 00:24 #2 av: Linnize

Ja, det är huden runt. Piercade för lite mer än 1 vecka sen. Tvättar med tvål och vatten morgon och kväll

Anmäl
2016-04-24 08:28 #3 av: Zadeira

Tvätta med koksaltlösning istället! Tvål är inte att rekommendera.

Anmäl
2016-04-25 08:28 #4 av: Linnize

Okej, tack!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.