Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1511 ggr
powerade
4/29/16, 10:12 PM

Ögonbrynspiercing på tjej

Funderar på att ta hål i ögonbrynet.. När mina andra läkt. Tycker ni det är snyggt eller ser konstigt ut på tjejer?

Annons:
ilenna90
4/29/16, 10:22 PM
#1

tycker det är precis som med killar; vissa passar i det och vissa inte. och övriga piercingar också för den delen. så ser inte att det skulle vara någon skillnad på kille eller tjej utan helt enkelt vad personen passar i.

Anonym783
4/29/16, 10:22 PM
#2

Det handlar väl mest om vad du tycker själv :)

Hakuna Matata.

powerade
4/29/16, 10:35 PM
#3

Vill ju inte göra den om det kommer se hemskt ut:o Tycker typ alla killar jag sett passat i det :p inte sett så många tjejrr passa i det. Men det kan vara hur dom målar / har sina bryn:o

Leritza
4/29/16, 11:11 PM
#4

Om det kommer se hemskt ut på dig kan nog ingen svara på och bästa sättet att få veta är att göra den.

Vissa personer passar i ögonbrynspiercing andra inte oberoende kön om du frågar mig. 

Jag passade i min (enligt mig) och saknar den ibland men kommer nog inte göra om den.

Honestyisdead
4/30/16, 4:02 AM
#5

Ta ett foto på ditt ansikte och lägg in i datorn. Rita sedan dit en piercing. Så får du lite hum om hur det kommer se ut.

Hurvida en piercing passar en eller inte har inget med kön att göra. 

Vill du ha en sådan piercing så gör den. Skulle du inte trivas med den så är det bara att ta ut den. Visst, förlorade pengar och små ärr kanske. Men så är det ju med alla piercingar. 

Finns flera trådar här inne där medlemmar lagt in bild på sig och frågat om de hade passat i olika piercingar. Svaren är alltid blandade eftersom alla har olika smak. Så man ska köra på det man själv vill.

darkness
4/30/16, 2:56 PM
#6

Jag tycker att det är skitsnyggt! skulle själv vilja ha det, men har så fula ögonbryn som måste målas hela tiden, så det skulle vara jobbigt under läkningsperioden 😂

Sen handlar det egentligen inte vad du passar i, utan vad du vill ha (min åsikt)
Anser att det är lite som frisyrer eller hårfärg. eller även kläder ^^, Trivs man i det så GO FOR IT! 😃

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Annons:
[H1Z1]
5/5/16, 11:55 PM
#7

Brudar har ögonbryn med ögon under och panna ovanför, killar har ögonbryn med ögon under och pannan ovanför ;3 ingen skillnad alltså!

powerade
5/6/16, 6:26 PM
#8

Hah #7 många tjejer målar typxsitt ögonbryn in i ena kulan så det ser jättekonstigt ut å många killar har bara den i siitt ögonbryn så mjo är lite skillnad där:)

Upp till toppen
Annons: