Annons:
Etikettfrågor-och-svar
Läst 2016 ggr
Celviin
2016-05-04 16:10

Stöter kroppen min piercing ifrån sig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har för ungefär 2 månader sen gjort en navelpiercing, jag har ofta skorvar och är lite röd nedanför kulan.. Är väldigt nojig och vill veta så fort som möjligt om det är så att jag behöver plocka ut den.. Kanske inte syns bra på bilden, men säg vad ni tror! (Vet att hålet är väldigt torrt)

Annons:
IaMiaMaria
2016-05-04 16:26
#1

Ser inte så farligt ut, som en lätt infektion, tvätta med nån sårtvätt, fråga på apoteket vad du ska använda så kommer det säkert bli bättre om nån vecka. Jag är ingen expert utan bara tips.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Anonym783
2016-05-04 16:26
#2

För mig ser det lite grönt ut, som om det är infekterat. Mitt råd är att plocka ut den men jag är ju inte så kunnig angående piercingar så jag är ej säker

Hakuna Matata.

Celviin
2016-05-04 16:29
#3

#1 okej tack så mycket för svaret! :) #2 det gröna du ser är nog bara skuggan :)

Frosstis
2016-05-04 16:31
#4

Gå till en bra piercare istället för att fråga här. Jag hade inte tagit ut den innan jag pratat med en piercare

Aleya
2016-05-04 16:56
#5

1. Om en piercing är infekterad så ska man inte ta ut den och stänga inne eventuell infektion. Man ska ha kvar den för dränage. 2. Fråga piercare. Men för mig ser det ut som att den börjar vandra snarare än är infekterad. Men fråga en piercare

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: