Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Bilder Bodyplay Böcker & Tidningar Frågor & Svar Ideer & Tips Kirurgiska ingrepp Köp & Sälj Leva med body modification Läkning & Eftervård Mässor & Events OT. Off-Topic Piercingar Problem Sajten & andra ifokussajter Scarification & Branding Senaste alster/nya bodymods Tatueringar Tävlingar & Lekar Töjning
Piercingar

Skulle Labret Piercing passa mig?

2016-07-08 15:35 #0 av: ExcellentLlama

Tjena! Skulle Labret Piercing passa på mig?  Inte den versionen som går igenom hela läppen utan bara sitter under underläppen? Eller kanske till och med en Septum?

Och ja, jag vet att jag har en omvänd Hitler mustasch, no need to comment about that ;)

Anmäl
2016-07-08 15:41 #1 av: Hera

Sitter under underläppen?

Anmäl
2016-07-08 15:50 #2 av: ExcellentLlama

En sådan typ.

Anmäl
2016-07-08 16:11 #3 av: Hera

Är det din bild?

Den går ju genom hela läppen?

Och jag tror du Hade passat i en sådan ja.

Anmäl
2016-07-08 16:29 #4 av: ExcellentLlama

Den andra skäggiga bilden är inte min :o
Tänkte mer en sån när jag sa att den gick igenom hela läppen  Skäms

Anmäl
2016-07-08 16:33 #5 av: Hera

Bilderna är borttagna eftersom dom inte är dina. Man får inte ta andras bilder så.

Anmäl
2016-07-08 16:41 #6 av: ExcellentLlama

Men då är det ju ingen idé, då kan ni ta bort inlägget.. Man måste ju få visa med bilder hur man vill ha även om det inte är ens egna utan bilder från Google.. Tror inte att det är så stor fara ._.

Anmäl
2016-07-08 16:45 #7 av: Hera

#6 Det är ett brott att ta och använda andras bilder. Man får inte ta bilder från Google. Det är inte Googles bilder.

Kommer bildägaren på dig kan du få betala dyra böter så mycket som 100000kr om du har otur. Så jo det är stor fara och olagligt.

Använd endast egna bilder eller bilder som du fått tillåtelse att använda.

Vill du visa bilder så länka till dom.

Anmäl
2016-07-09 15:46 #8 av: Zadeira

Labret är snyggt på alla i min värld, så varöfr inte. Hur du menar med sån som inte går genom läppen fattar jag inte.

Länka till bilderna om de inte är dina.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.