Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1225 ggr
Neooan
2016-08-05 14:47

Bra tatuerare i Skåne

Jag har börjat planera in min nästa tatuering, men vet ingen bra tatuera till motivet jag vill ha. Eftersom jag bor i Skåne hade det underlätta ifall tatueraren är här haha, lite jobbigt annars haha. Det jag tänkt är halvsleeve på överarmen med realistiska blommor och ett citat på insidan av armen, har inte tänkt ut vilka blommor jag vill ha utan tänker att tatueraren får frihand (allt utom fjärilar hehe). :)

Men vet någon  en tatuerare som är bra, realism och text, som finns i Skåne mellan oktober- december?

Annons:
Bjallstal
2016-08-12 23:26
#1

Där ligger en fantastiskt bra i Löddeköpinge, kommer tyvärr ej ihåg vad den heter. Många vänner som tatuerat sig där, och en kille har den snyggaste sleeven jag någonsin sett , gjord där.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Honestyisdead
2016-08-13 15:29
#2

Bra studios brukar ha väldigt lång väntetid. Så att hoppas på en tid redan september/oktober är lite väl optimistiskt. 

Finns tex evil twins i hbg. Men de har ibland upp till ett års väntetid.

[H1Z1]
2016-08-28 15:20
#3

Bläckout i Kristianstad LOVE LOVE LOVE! <3

tinymaboroshi
2016-08-30 14:51
#4

Straycat Tattoo i Helsingborg

「3 2 1」


[Túrwen]
2016-09-07 19:04
#5

Är väldigt nöjd med min tatuering som jag gjorde på Malmö Ink. Men är besviken över att han glömt vilket motiv jag skulle ha när jag väl kom dit trots att jag mejat och sedan varit förbi där. Men tycker att den blev väldigt bra i slutändan.

Malört i Malmö har jag hört ska vara bra men tror att de har lång väntelista.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Cam88
2016-12-01 17:11
#7

Zoi Tattoo Malmö

Medarbetare på Chihuahua

Upp till toppen
Annons: