Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1766 ggr
[Tilde]
3/8/17, 9:40 PM

Tredje tatueringen gjord :)

Då fick jag min tredje tatuering idag och denna gång av Tord på Cutyard tattoo här i Umeå. 🙂 Den är inte riktigt klar, tänkte lägga dit blommor (förmodligen 2 st vallmo) men vi kunde inte komma fram till hur de skulle se ut så vi tar det en annan gång. Det blir nog att de sticker ut på sidorna bara… Just nu har jag i alla fall en geometrisk version av the jesterhead, vilket är In Flames logga. :)

Gjorde inte alls ont faktiskt - jag som har hört att handleden ska vara så känslig. Här syns den ihop med min andra tatuering, gjord av Caroline på Miks tattoo i Köpenhamn för 2(?) år sedan.

Annons:
[H1Z1]
3/10/17, 2:21 AM
#1

Fint ^^ men måste bara säga, vilken vacker tatuering på låret(?) :O wow!

[Tilde]
3/10/17, 11:24 AM
#2

#1 Tack så mycket! 😃 Lårtatueringen är min favorit och kommer förmodligen alltid att vara det, hihi :)

-------

Jag har börjat fundera på att göra armen till en sleeve eller i alla fall fylla den rätt mycket - speciellt på underarmen. Jag har gjort två designs som jag skulle vilja ha, en blomma som såklart ska snyggas till  (för jag älskar blommor haha) och en design som ska föreställa en måne och en sol med inspiration från Breaking Benjamins album "Dark before dawn". ❤️ Lägger kanske till fler tatueringar någon gång då jag i så fall vill ha blandat färg (gärna lite old school-stil) och svart/geometriskt med musiktema. Tror det skulle bli coolt!

Och såhär tänkte jag ha det ungefär på armen, tror jag. 🙂 Vi får se! Har i alla fall bett om en tid till början av april för blomman så jag vet inte om jag kör båda samtidigt eller ej. Eller så kör jag helt enkelt månen & solen på andra handleden istället.

Babydino
3/26/17, 5:41 PM
#3

Snygg Månsol

Upp till toppen
Annons: