Annons:
Etikettpiercingar
Läst 517 ggr
[Bamse100]
3/28/17, 8:25 PM

Tvätta rent percing smycken smidigast

Jag skall köpa två nya smycken till tungan och min vertikala labret då dom behöver tvättas av men undrar hur man får rent dom ordentligt ? Speciellt min tungpering smycke då under kulan är gult gäg på som inte går bort med att skrubba med tandborsten. Utan det sitter stenhårt fast och är inte trevligt

Annons:
sp0ngeb0b
3/29/17, 6:24 AM
#1

Kan du inte skrapa bort det med naglarna? (När du har tagit ut smycket så klart)

Annars kanske du kan lägga det i blöt eller något? Haha. Ingen aning om det funkar men kanske är värt ett försök.

powerade
3/29/17, 9:54 PM
#2

Är det metall eller plast kulor? Plasten kan ju bli missfärgad. Annars kan du ju prova lägga i blöt och försöka skrapa bort. Annars så köp nya kulor, kanske känns fräschare:)

[Bamse100]
3/30/17, 12:26 PM
#3

Det är metall och tyvärr så sitter ena kulan på under sidan fast och går inte att skruva bort. annars hade jag skaffat två nya svarta 😉. Jag får väl helt enkelt lägga pengarna på en ny stav och sen nya kulor då helst en stav som går att byta kulorna på båda ändar.

powerade
3/30/17, 1:58 PM
#4

Crazyfactory är väldigt billiga å jag har då varit nöjd med deras saker så kanske värt det:))

[Bamse100]
3/31/17, 11:58 AM
#5

Har inte köpt där i från men måste ju ha nya piercingar så :) Skall köpa där i från när väl skatten kommit :)

Upp till toppen
Annons: