Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1183 ggr
NellieJonsson
4/27/17, 6:01 PM

hur tar man upp detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsan allihopa! jag har ett problem med min nyaste tatuering. jag håller på att fylla min arm med massa symboler som kräver raka linjer och en stadig hand och går till en tatuerare som gjort de flesta av mina tatueringar. jag är super nöjd med honom och allt han gjort och han jobbar på en bra studio, han är trevlig att prata med och jag trivs jättebra med att gå till honom. han har många års erfarenhet och är överlag super duktig på det han gör. det uppstod dock ett problem när jag skaffade mina senaste symboler för ca en vecka sedan. vi gjorde fem olika tatueringar under dagen och alla ser bra ut i mina ögon och allt gick som vanligt. jag upptäckte dock när jag kom hem att han gått utanför linjerna på en utav symbolerna. alltså, symbolen (en trekant) är som den ska vara, men på ett ställe så ser man att nålen gått några millimeter utanför där det nu finns prickar - man kan alltså se individuella, små, små prickar på led. prickarna ser inte ut till att vara lika djupa som en vanlig tatuering och jag gissar på att han lyft upp maskinen men att nålen fortfarande stuckit huden ytterst lite. det jag undrar är om detta är något jag borde påpeka för tatueraren? jag har ju varit nöjd med allt annat han gjort och det är inget som hänt på de andra sex tatueringarna han gjort på mig. planen är att lägga till fler symboler inom en snar framtid och jag har redan pratat med honom om att han ska göra dom också - jag vill fortfarande få dom andra gjorda av honom men samtidigt vill jag ju inte ha fler sådana här misstag! vad hade ni gjort? det kan vara värt att tilläggas att jag lider av grov ångest och avskyr argument eller konfrontationer och känner mig väldigt nervös och illamående av att bara tänka på att säga detta till honom. han är som sagt en jättesnäll människa och vi har ju träffats flertalet gånger, jag vill bara inte förolämpa honom på något sätt. misstaget är på den understa trekanten i mitten. tatueringen är fortfarande under läkning så den ser lite äcklig ut.

Annons:
NellieJonsson
4/27/17, 6:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

svårt att få en tydlig bild på.

Honestyisdead
4/27/17, 6:34 PM
#2

Jag hade påpekat det. Du kan ju lägga det som en fråga.  "Kommer de här prickarna försvinna?"

BellaLjungberg
4/28/17, 2:03 AM
#3

Tycker absolut du ska ta upp det med honom! Var inte rädd att säga till. Du ska inte behöva vara missnöjd med något som ska sitta på din kropp resten av livet. Och eftersom ni vet vilka varandra är och har förmodligen ett "band" så borde det vara lätt att ta upp det med honom :)

powerade
6/3/17, 6:38 PM
#4

Som #2 säger. Man behöver ju inte skälla som en hund man kan ju bara försiktigt påpeka det :)

[Roe Deer]
6/18/17, 7:09 PM
#5

De kan komma att blekas efter läkningen! =) om de är ljusa, jag har upplevt det så iaf.

Upp till toppen
Annons: